Vaggvisa

Nån har tagit en timma av mig.
Plötsligt är klockan sjukt mycket och jag borde sova.
Men rastlöshet som snart kan ersättas med sömn blir istället utbytt mot Spotifyporrande och sällskap via msn.
Imorgon lirar bajen sitt genrep.
Jag vill vara där.
Men väljer nog trots allt att se sista avgörande kvarten mellan Rönnby-Pixbo.
Med risk för att bli ihjälslagen av Hanna om jag inte kommer så det kanske är rätt val ändå.

Sitter och tittar på bilderna från Earth Hour som snurrat runt omkring jorden idag.
Min enda tanke är: Va gör jag här?
Varför tar jag inte bara allt mitt pick och pack och reser härifrån. 
Vill ju så gärna se mig omkring..... Va gör jag här?

Nu är det rött på batterimätaren.
Och klockan visar 4. Vilket borde betyda 5.... eller?

Mycket som är oklart  just nu så..... God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0