Louis - min nya vän!

Jag träffade honom för ett tag sedan och vi fann verkligen varandra direkt.
Har du träffat honom, Louis Theroux?

En lång britt som ger ett litet nördig intryck bara med sin uppsyn, men med hans raka och ogenanta frågor så lyckas han ställa folk mot väggen på ett smidigt provocerande sätt och många obekväma frågor får snabbt sina svar.

Intressanta och skumma platser besöks.
Intressanta och skumma människor intervjuas
Intressanta och skumma situationer testas och upplevs.

Missa dem inte!! Du kan tacka mig senare för tipset...



Mer info om Louis finns på Wikipedia
Och alla hans dokumentärer finns vida omkring på internet att ladda ner... eller jag menade naturligtvis... att köpa!





Ett brittiskt svar på en seriös Fredrik&Filip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0