Skodilemma

Cornelis Vreeswjik sa engång att somliga går i trasiga skor.
Idag är det mig han sjunger om....

Att köpa skor är ett stort dilemma i mitt liv.
Tycker aldrig att jag hittar nått som faller mig i smaken eller passar fint på min fötter. Det finns ju aldrig några fina killskor och återigen så känns det som om tjejer har miljoner mer schyssta pjuck att välja och vraka bland.

Får väl bli samma gamla visa som förut. Att satsa på en klassiker kan väl aldrig gå fel?!

Så - Hello par nr 6 av Stan Smith - here I come!





Eller va det Lilleman som sa att somliga går i trasiga skor?


Kommentarer
Postat av: Tommie

http://www.brandos.se/frank-wright/penn-8095/ DO IT!

2009-03-27 @ 22:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0