Hackad!

Jag känner mig smutsig och besudlad.
Jag duschar kallt och har intagit fosterställning.

Jag har blivit hackad.

Jag vet vem som gjorde det.
Jag vet vem som ska få betala för det.

By the way:
Jag tror det va ett rop på hjälp från honom själv.
Hans rumpa är helt röd efter all smisk han fått. Stackarn....
Han sitter i min soffa och kastar saker omkring sig och svär så snusen sprutar.
Tror jag får ringa in Billman om han ska komma hit och lira igen.
Han har ju brottat ner Stiffen förut...

Ooops... nu råkade jag säga vem det va...

Kommentarer
Postat av: Stiff

Förtal!

2009-03-26 @ 17:47:17
Postat av: Tjyv

Tråkigt Eriq att du måste skylla på någon annan när du vill lätta ditt hjärta.

2009-03-27 @ 09:21:04
Postat av: Anonym

Lyssna på gubben han är ju gammal och vis.

2009-03-28 @ 02:38:08
Postat av: Jka

Stiff måste ju vara oskyldig, han kan ju knappt använda en dator?!

2009-03-28 @ 17:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0