UFC, Viva la vida och 26 år ung...

"...I used to rule the world..." -Coldplay "Viva la vida"
_____

Svettiga män iklädda endast shorts.
Gärna urstarka och lite mysigt sinnesrubbade.
Detta i en bur tillsammans med ett kokande adrenalin och sylvassa armbågar rätt i ansiktet, så har vi snart något om är helt galet underbart: UFC.

Varför jag inte insett tjusningen med detta vansinne förrens nu, vet jag inte.
Vem vet, kanske börjar jag bli galen? 

Coldplay hyllas både högt och lågt.
Aldrig riktigt förståt mig på dess storhet. Nästan blivit lite anti efter all hyllningssång.
Men storsint som jag, egentligen inte, är så måste jag ändå nånstans erkänna att singeln Viva la vida är helt fantastisk.
Vad som gör låten så bra vet jag inte. Texten är i alla fall helt underbar.

Vad säger det här om mig då?
Jag är 26 år (med god marginal) och fortfarande så lär jag mig nya saker. Är inte livet underbart så säg?
Nått annat som jag borde lära mig?
Känner mig väldigt okunnig på det mesta just nu, så Please, teach me! 

John Blund och jag är inte bästa vänner har jag märkt.
Att somna är inte det jag är bäst på här i världen måste jag erkänna....



Dagens problembarn
Du - Så himla korkad.... *suck*



Undra vad jag är bra på egentligen....





Kommentarer
Postat av: Hef

Du borde lära dig NHL'09 också ;)

2009-01-03 @ 00:23:07
Postat av: V

Men kvällens matcher slog allt! WoW!

Jag vill slåss. På riktigt!

2009-01-03 @ 01:50:08
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Alina

GODNATT! :)

2009-01-03 @ 01:52:30
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Annlo

Du är ju ganska duktig på NHL 09 i alla fall ; )

2009-01-03 @ 11:03:40
Postat av: #94 aka John Blunds grundare AB

Tjo Er!Q!



Hojta till så ska jag lära dig att snooza som ett proffs...

2009-01-03 @ 11:18:40
Postat av: prinsessan

Du är ju rätt bra på att skriva tycker jag :)

2009-01-03 @ 17:12:24
URL: http://prinsar.blogg.se/
Postat av: Jka

Du är mindre bra på att ta dig ur knipor gentlemannamässigt, men det är ju bara min åsikt :P

2009-01-03 @ 19:34:41
Postat av: Syster

Du är bra på att vara lillebror tycker jag...

2009-02-23 @ 21:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0