Kanske, kanske och kanske...

"...det är som att synas - men ändå inte ses..."  -Bo Kaspers Orkester "Allt ljus på mig"
___

Sist så va jag va full.
Det va sommar utanför dörren och semestern skulle firas söder över.
Nu kan jag bara inte sova.
Vinter är kallare än på länge och jobbat har jag gjort som aldrig förr.

Vad som har hänt där emellan - är oklart.
Jag har varit både korkad och smart.
Kanske varit lite elak men förhoppningsvis mest snäll.
Jag har varit ensam ena dagen. Kramats nästa.
Jag har fått nya vänner, men kanske förlorat någon.

Oavsett vad - här är jag idag och med ett leende på läpparna så ser jag framemot det nya året.

Mycket av detta hade blivit galna blogginlägg - men icke.
Men nu kanske jag är tillbaka.



Dagens hetaste
2009 - Sååå hett... eller?



...kom ihåg; Jag ska kanske....


Kommentarer
Postat av: Joge

<3 bloggen

2009-01-02 @ 04:25:18
Postat av: V

finally...

2009-01-02 @ 08:37:56
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Va hände! .. Välkommen tillbaka!

2009-01-02 @ 12:23:20
URL: http://www.ahfeldt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0