Club27: Applying for memebership?

"...You only mad ´cus I got your boo's numbers -  Well I'm mad ´cus she gave my crew fungus..." - Looptroop Rockers "Who want it "
____

F-n vilken fotboll det bjöds på ikväll.
Är inget större fan av nått av lagen men måste än då säga att Liverpool gjorde det bra och jag tyckte det va lite synd att dom inte lyckades slå Chelsea trots allt.

Imorgon är det två nya stormatcher på g. Då är vi bänkade framför tvn igen!

Riktigt kul med bra fotboll efter söndagens misär.
Jag suckar tungt för mig själv när jag tänker på vilken jobbig säsong vi ser ut att ha framför oss.
Men men, större under har skett. Och vem vet, kan nån i styrelsen få sina små handikappade fingrar ur röven och jobba lite så kanske vi kan få in nått intressant namn för att stärka upp truppen.
Hoppas Hoppas......

Igår blev jag gammal. Eller, äldre i alla fall.....
27 prima vårar.
Vissa kallar åldern för Rock´n´roll-döden. Jim Morrison, Kurt Cobain, Brian Jones, Janis Joplin, Jimmy Hendrix - är bara några namn som är med i CLUB27. Galet....
Men med  min rockstjärnestatus så lär jag nog trots allt överleva året ganska så smärtfritt.

Imorgon drar Stanley Cup-slutspelet igång.
Hockeynörd som jag är så ser jag verkligen framemot detta!! Wiiiiehooo..

Många sena nätter to come....
Men inte idag!

Dags att krascha. God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0