Bitter, Borås och Bajen...

Jag vill inte vara här.
Jag vill vara i Borås - av alla jävla ställen.

Solen skiner i all sin prakt och jag vill bara sitta på en uteservering med en kall öl i handen
för att sedan kila iväg och se Hammarby lira.
För att inte prata om stämmningen som kommer att vara på gator och ensliga torg i arma Borås.
Magiskt kan vara rätt beskrivning.
Borås Arena kommer att vara grönvit idag.
Borås kommer att vara Bajens stad idag.
Invasion va ordet......

Men utan mig...
För jag måste jobba.

Hej då.


Kommentarer
Postat av: alomo

Du har nog roligare på jobbet än i Borås! Det kan jag nog lova... hahaha.. Bajen är ju inte så mycket att se.

2009-04-04 @ 11:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0