300, helgens äventyr och MK video...

"...the clock is ticking this could be my last song..."  - Loop Troop "Last song"
_____

Precis titta på 300 med Fröken Hansen som sällskap.
Efter alla lovord är jag faktiskt lite besviken. Hade förväntat mig stordåd! Men icke..
Otroligt bra gjord!! Så visst... den va bra!

Annars då?!
Long time no see... som de gamla cowboysen sa.
Skyller mitt uteblivna bloggande på det där hamsterhjulet jag pratade om sist.
Det gör att inget extra och häftigt händer.

Fredagen bjöd på hockey och VIK tog klivet till kvalserien! Kul med lite fler heta matcher innan säsongen kan läggas till handligarna. Utan någon som helst press på sig och motståndare med stukat självförtroende så kan man nog t.o.m. skrälla och ställa till det för de "bättre" lagen.

Slog följe med Tommy (formerly known as; Tjyvis) och Jannika.
Kvällen fortsatte med mat från nya kinesen på hörnet, Red Chili, innan det bar i väg till Bill och Bob för en öl med våran egen iskrigare Stiff.

Klockan ringde tidigare än önskvärt och plötsligt va det lördagmorgon och dags för jobb.
Efter en powernap och lite matlagning så tog jag med mig min vän Morgan, a.k.a. Kaptenen, hem till familjen Moselius/Holmgren för lite schlager. Men det va bara för att värdinnan höll i dosan!
En sista timme på Pluto klarades av innan sängen intogs igen.

Busborgen intogs med systerbarn och där klättrades det högt och lågt, sköts med kanoner på oskyldiga små barn och åktes rutschkanor i mängder!
Med tanke på hur kul det va för en tjugofemåring så måste det här vara heaven on earth för en femåring!

Eftermiddagen avslutades i K-borg för SM-kvartsfinal nummer ett mellan Rönnby-Endre.
En råtight defensiv från Endre ställde till det en hel del för hemmalaget och i sudden kunde man lite turligt, men inte helt oförtjänt,  peta in 2-1. 
Med kniven på strupen väntar nu en bortamatch i ett kokande Visby och utan andra alternativ så är vinst det enda som räknas.
Klarar man av den pressen?

Jag tror inte det.....




Dagens video
Mind Kaos - Never ending Story Jag har skrivit om låten förut, men här är videon! --> CHECK IT OUT



Tack och go´natt.











Kommentarer
Postat av: Stackars jack

Alltså jag vill inte vara partypoopern här men videon sög ju purjo ... känns som mediaskolan all over igen... Man får ju se till budget och sen dona där efter.

Annars svänger låten som fan! då det går nog bra ändå.

2008-03-17 @ 01:59:09
Postat av: Tjyv

Du glömde nämna det som hände mellan Red Chili och Bill & Bob. ...NHL 08....

2008-03-17 @ 09:05:41
URL: http://www.klubbsolid.se
Postat av: Uffe

This is madness, madness ? THIS IS SPARTA !
Besviken Erik!

2008-03-17 @ 17:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0