Frisyrdax, Voice Choice och Schlook-tips...

"...Oh, you went platinum? Yeah, that's nice. Now let me see you do the same thing twice..." -  DJ Premier remix feat. Kanye West, Krs-One, Nas, Rakim "Classics"
_____
 
Läste i VLT idag om mordet som ägderum i Hallsta förra året vid midsommar.
Kände inte nån som va med denna kväll speciellt bra.
Men ändå så berör det.
Det känns väldigt nära när jag väl tänker på det...
Nästa gång kan det mycket väl vara nån man känner. Skrämmande, men sant.
En otäck känsla.

Klipptid imorgon.
Japp, håret har växt lite för mycket. Formen just nu är mer den klassisk finnstubben.
Inget att förakta då den säkert är stekhet i Rovaniemi eller Tammerfors, men känner att i Västerås så går den inte riktigt lika bra hem.

Musikkanalen Voice har valt veckans Voice Choice.
Valet föll på mina bröder Alex och Juan´s nya singel!
Grattis grabbar, kul med lite vind i seglen. Hoppas nya skivan kommer snart.
Keep up the good work! Fortsätt sprid kärlek... 

Check it out!!  Mind Kaos - So Fresh, So Clean, Så På!

Fotbollskanalens kvällssändning på tv4 vevar en massa bilder från Sverige-Ryssland från VM i USA ´94.
Martin Dahlin språngnickar stiligt in det avgörande målet i ett kokande Silverdome i Dallas, och för sverige vidare.
Imorgon ser jag gärna en repris.
Smiska ryssen nu så vi har en chans att ta revansch på Holland för senaste EM´s snöpliga straffmisär.
Jag intar soffan imorgon iklädd nervösa nerver och ny frisyr.

Vill du göra mig sällskap?



Dagens schlook-tips
Stiffen Stiffen Stiffen! Sä´ upp dä´! - Jason a.k.a. Timbuktu



Dax att sova...
Ta hand om dig!

Kommentarer
Postat av: Stackars jack

good to have u back..

2008-06-18 @ 00:47:06
Postat av: Vicktoria

Som sagt; jag är en idiot.

Klockan match står jag

och boxas med någon

idiot som inte förstår sig

på fotboll. Jävla fan!



Puss, v

2008-06-18 @ 09:23:23
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: HOUKKO

Haha, bra schlooktips finns den som ringsignal?

2008-06-20 @ 01:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0