Bajen, bärs och manlig kärlek...

"..jag har väntat så länge på just den här dan och det är skönt att den äntligen kommer.."
- Kenta "Just idag är jag stark"
_____

Jag skulle vilja ha ett par extra timmar på varje dyng.
Då skulle jag kunna göra så mycket mer än va jag hinner med just nu.. t.ex. så skulle jag kunna få ner lite fler rader på bloggen lite oftare.

Kikade bajen i söndagens solsken. Underbart!
När jag stod där med en blaskig 3,5a i solen och väntade på matchstart så slog det mig...
Jag älskar fan att hänga på Söderstadion.

Dricka en bira innan match, snacka lite med grabbarna. Känna lite på förväntningarna.  
Kliva in på arenan tidigit för att kika lite uppvärmningen. Höra hur ljudnivån ökar för varje ny själ som tar klivet in på våran egen himlaplats här på jorden. Snacka med nån okänd bänkgranne som för tillfället känns som vilken polare som helst.
Innerst inne vet jag ju att det troliga är att vi inom en timme eller två kommer att kramas, eller åtminstone köra den lite manligare variaten; High Five, i en euforisk grönvit glädjeyra.
Höra hur Kenta tar ton och tolvtusen snabbt hakar på och sjunger på det som för tillfället  är det vackraste som finns... "...just idag är jag stark - just idag mår jag bra..."
För alla med grönvitthjärta så är detta tillfället obeskrivbart.

Trots att jag sitter här i mörkret med en ljummen ramlösa skogshallon, så kommer den där känslan igen...
Jag älskar fan att hänga på Söderstadion.

Matchen då?
Inge skönspel men dock 3 nya fräscha poäng till samlingen, samtidigt som läktaren bjöd på det bästa draget på ett tag nu. Om du inte va där, så missade du nått!
Finns ett klipp HÄR! Check it out...

Sista dagarna nu innan det äntligen vankas semester.
De lediga dagarna har varit väldigt oplanerade, men nu så börjar det trilla in en hel del bus.
Packar nog ner både golfklubbor, mysbrallor och min skånska reseparlör när Tommy och jag tar vårat pick och pack för att pröva våra vingar utomsocknes.



Dagens ord
Semester - Latin för sex månader. Det är väl egentligen så lång en human semester borde vara, inga futtiga 4 veckor.



Har en del roliga bilder jag tänkte lägga upp, men det hinns inte med. John Blund ropar!
Sömn är ju jätteviktigt!
Måste ju hinna med att vila upp mig nu inför semestern...



Kommentarer
Postat av: V

Och jag vill vara man.

2008-07-24 @ 07:34:35
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Stackars jack

Fan Zelda står och hoppar och tjuter hon är helt såld på klippet.. nu måste riset fram! ingen bajar-unge ska avlas fram här inte =P

2008-07-24 @ 11:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0