Snedsteg, Morgan och kvällsaktiviteter...

"...just live your life and take it easy my friend - the future is ahead to come and we'll meet again..." - LoopTroop "Still looking"
_____

Ikväll har jag gjort det igen.
Känner mig just nu som en gammal alkolist som innerst inne vill bli fri från skiten, men gång på gång trillar dit igen.

Jag har ödslat knappa 90 minuter av mitt liv på ännu en skitfilm.
Morgan Påhlsson - Världsreporter 
Har gillat hipp-hipp och deras grejer men försöket att förvalta en rolig karaktär från 3 minuters sketcher till en långfilm lyckades inte.
Inte ens nära faktiskt...

Men annars så har jag varit väldtigt duktig idag...
Tvättat i massor, lagat matlådor och städad garderoben. Allt detta efter arbetstid, på den soligaste torsdagkvällen på mycket länge. Vuxenpoäng eller bara idioti? Bra fråga...

Klappar mig själv berömmande på axeln och säger; Sov så gott grabben!!



Dagens hemvändare 
Joggo - Oväntat men efterlängtat! Han kommer hem redan på söndag...



God natt!


Kommentarer
Postat av: Nils-Petter

Och vips så har Eriq sett ännu en skitfilm... Suck..

2008-07-12 @ 00:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0