Fantastisk tennis, underbara Juno och några korta snabba...

"..just gonna do this - this one time, only got one chance.." -Adam Tensta"Before U know it"
_____

Alltid gillat tennis.
Aldrig riktigt älskat tennis.
Förrens nu... W O W ! !
Wimbledonfinalen i år är redan idrottsklassiker.
Jag är lyrisk.
Hoppas du inte missade den, om det nu va så: Jag beklagar det djupaste!
Tackar för uppvisningen grabbar, hade inte kunnat gjort det bättre själv. Tror jag, eller....

Tommy skäller på mig och anser att jag ödslar värdefull film-tittar-tid på dåliga skitfilmer.
Okej... på sistone har det faktiskt blivit ett par riktigt dåliga rullar, det erkänner jag.
Så i kväll tog jag till vara på ett filmtips från Nils-Petter...oj, menade.. Tommy.

"Juno - en riktig feelgood-movie!"  va den snabba recensionen.
Och mycket rikigt... Det här va en go´bit! 
En riktigt fin film som jag varmt rekomenderar! Jag kan tänka mig att endel gråterskor fäller en tår eller två till denna.(Jaaa, V. - jag menar dig..)

Skönt att ha tillbringat två timmar åt att ha sett nått som faktiskt va bra!
Men min väns nästa förslag va ett helt gäng Tom Cruise-rullar och det vet jag inte om jag är riktigt lika sugen på...
Men vi får se, har ju som sagt en försmak för "skitfilmer"...

I sann bajenanda så bjöd vi senast på EN fantastisk halvlek och EN bedrövlig! Som tur va denna gång så va lite mer bra än dåliga och fick våra så viktiga 3 poäng.
Nu är vi med där uppe. Känns som om vi får lite stolpe-in under hösten så... Jaa, låter det vara osagt än så länge!!
Det va ett tag sedan jag såg mitt älskade Hammarby nu. EM har ju dessutom förlängt sommaruppehållet i år, men nu är vi igång igen och jag tror jag passar på att åka upp nästa söndag (20e) för att insupa lite underbar söderatmosfär!

Tror jag kan behöva det nu.
Semestern känns lite väl långt bort för tillfället.... *suck*

Vill du slå följe?!
Vore skitkul...


Dagens jättegamla ord
Bondfångeri - av tyskans bauernfänger. Lurendrejeri. Beskrivande av en person utnyttjar någons dumhet eller godtrohet.


Tänkte skriva om nått som gjorde mig jätteirriterad men jag hoppar det.
Spar det till en dag då jag är mer arg... Lite för glad idag tror jag!

För dig som gärna vill ha järnkoll på vad som händer i mitt lilla liv annars så bjuder jag på Några korta snabba....

Mycket golf
- Skönt, kul, hoppas på mer under semestern...
Stan Smith 
- Nya sneeks beställda! Love´em...
17 september
- Aj aj, men fan va nice det blir... Vad? Det du!
Adam Tensta
- Lyssnat ett tag, men efter förbands-giget så har jag fått andra öron för honom. Damn, I love this shit...
Joge
- Han drar till Vegas och lämnar mig här! Kom hem nu.. Miss you bud!
NHL´09
- GE MIG!! Release: 9 sept. Stiff & Tjyv: SMISK kommer att nå en annan dimension för er...  
Dave Chappelle
-
Jag garvara läppen av mig!! Tips 1: Bus-hostage Tips 2: Native americans

Kika dom, så går jag och lägger mig så länge...

Puss Kram och god natt!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej du, hör av dig om du kommer på söndag så kanske jag hänger med på matchen : ) Har haft lite probs m mina bihålor efter Springsteen (min kropp kunde inte hantera upplevelsen tydligen) men borde vara pigg på söndag. Har du sett vad de bytt ut Seinis mot förresten? Knappt man tror att det är sant - paranormalt är precis vad det är!!

2008-07-10 @ 16:01:43
Postat av: Stackars jack

"into the wild" lär du ju se om du inte redan sett den!

2008-07-10 @ 22:17:52
Postat av: Nils-Petter

Braaa! Äntligen har du sett en bra film på jävligt länge. Iofs har inte jag sett den men jag visste ändå att den var bra. Du kan ju komma förbi o kika igenom dvd-bibblan här så kommer du garanterat få en ny syn på film.



DAGENS SKÄMT:

Smisk på NHL09!

2008-07-10 @ 23:01:06
Postat av: Vicktoria

Älskade tennisen, varenda timma. Framförallt Nadals rövtics ;)



Juno ligger här hemma, kom i lådan idag. Imorgon klämmer jag den, så jag hoppas på regn.



Puss, V

2008-07-11 @ 01:02:28
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: STORA syster

17 september...? I know... :)

2008-08-08 @ 17:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0