Zlatan, Lazee och finsk gatukonst...

"..I love you, ich liebe dich - Zlatan Ibrahimovic.." -Elias feat. Frans "Who´s da man"
_____

Micron piper och förkunnar att maten är klar!
Fint med lite energi så jag orkar krita ner några rader på bloggen.
Det va nära att det en blogglös helg, då söndagkväll tillbringades på exklusiva Råby IP för lite rinkbandy, och all energi blev kvar där borta!

Dessutom så är jag tvungen att brottas med diverse tvättmaskiner för att få rena matchkläder till imorgon.
Det off to Köping efter jobbet  för att lira lite plast.
Gick bra sist, så det ska bli skoj att med match så snart igen!

Snett över min vänstra axel så är det Serie A på tv.
Inter-Parma bjuder på kalabalik och känslostormningar i bästa italienska stil.
Eller för att citera kommentatorn: "Det råder oreda på plan. För att uttrycka det milt.."
Zlatan kvitterar på en välslagen straff i 87e minuten.
Shit va bra han är...

Hinner inte mer än att skriva det innan han slår till igen.
Zlatan Ibrahimovic.
Han smäller in 3-2 i 90e och får hela Giuseppe Mezza att explodera!
-"Är han världens bästa fotbollsspelare just nu?" undrar kommentatorn.
Ja du.. det verkar inte bättre!!!

Tjata om Lazees uppträdande på P3 Guldgalan i fredags.
Nu kan jag dela med mig av denna upplevelse, thanks to YouTube!
Enjoy!

VARNING!
Den orskar lätt tvångsmässiga och rytmiska rörelser som snart går över till spontandans.
Bloggaren ansvarar EJ för ev. beroendeframkallande.


Dax att hänga tvätt...



Dagens fynd
500 g Brieost; 15 kr på Coop - Åh! Kexfest..



Somnar snart sittandes... Zzzz...







image37
Jag stoltserar vid äkta finsk gatukonst i Myyrimäkkis pitoreska tågstation.






Kommentarer
Postat av: J to the essica

Förlåt att jag inte kunde bidra till en väldigt massa spännande bloggmaterial ikväll - snart så smäller det! Här ska byggas, fixas och borras. You know it.

2008-01-20 @ 23:49:09
Postat av: Stackars jack

mäktigt hade inte den blekaste att killen var svensk... vilket fynd!

2008-01-21 @ 20:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0