Utmanad, sju sanningar och Bosco...

"....You ain't go to look like a model for me to adore you - All you gotta do is love me and be loyal.." -G-Unit "Wanna get to know you"
_____

Vicktoria har utmanat mig.
Jag ska tydligen avslöja sju sanningar om mig  själv och sedan lämna "stafettpinnen" vidare till sju utvalda...

Känns lite kedjebrev - which I hate - men jag gör ett undantag...
 
1. Är alldeles för bekväm. Önskar att jag vore lite tuffare, bara släppa allt och flytta härifrån. 

2. Jag har aldrig sett hela E.T. då jag tyckte att det va jobbigt när dom är elaka mot honom på slutet...

3. Lovar alldeles för mycket som jag sedan har svårt att hålla.

4. Saknar en kram 

5. Ångrar mitt senaste förhållande.

6. Har brutit handen när jag spelat badminton.

7. Ältar de misstag jag gör. Oavsett vad det gäller, stort som smått...


Nu ska jag tydligen utmana nån annan..

Vänner med blogg...
* Lilla Lisa
* Jocke G
* Gevan
* Jonas
* Hedström

...och ni utan kan ju skriva nått bland kommentarerna - om ni vågar...
* Jimmy Åhhh...
* Stackars Jack

Tack och god natt.



Dagens motto:
Do it or die! - Kommentar överflödig...



BOSCO!




Kommentarer
Postat av: moi

åh, fina fina...

Jag har inte heller sett Sagan om-filmerna. Vill inte.
Vet du inte hur ET slutar?

Love!

2008-01-24 @ 00:45:09
URL: http://www.vick2ria.blogg.se
Postat av: Stackars jack

wow 7 sanningar.

1. Jag lever inte alltid som jag lär.

2. Får ångest när jag tänker på att jag ska behöva lämna mitt barn till en främling på dagis och att den ska vara mer med mitt barn än jag själv.

3. Jag kan inte kallprata.

4. Jag gråter alltid när jag ser forrest gump.

5. Av någon anledning har jag varit på 3 chemical brothers konserter utan att igentligen gilla dem.

6. Ulf lundell är min husgud.

7. Jag blir förbannad på att folk ser mig som en "pojk" för att jag har "stora" kläder.

2008-01-24 @ 01:05:55
Postat av: Stackars jack

Du har ändrat sen inatt!!! får men det i sin blogg =)

2008-01-24 @ 17:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0