Mustasch, Soup Nazi och Guitar hero...

"...I love you baby - though I hate you..." -Mustasch "Double nature"
_____

Oj oj oj...
Dagens dos av Seinfeld bjuder på en klassiker.
En riktig go´bit!
"Soup Nazi" är kanske det bästa av alla Seinfeld avsnitten!

Sitter nu och insuper denna gudomliga komedi.
I just love it..

Ännu en seg dag på jobbet.
Januari bjuder inte på något extravagant alls när det gäller butiksarbete.
Shit va tråkigt det är...
Löningen på fredag kommer troligen och förhoppningsvis sätta fart kunderna!

Jag och Liza köpte lite kebab och spelade Guitar Hero efter jobbet.
Vi bjöd inte på så mycket rock n roll som vi önskade.

Tror att jag måste nöta lite till innan jag kan bjuda in mer erfaret gitarrfolk på tv-spelskvällar.
Just nu är det mest pinsamt det jag bjuder på...
Men jag jobbar på att förbättra mig!

Onsdag imorgon och jag är ledig.
Lunch med en gravid Jeanette på Limone är det enda som är planerat.
Skönt men en lugn och hel-ledig dag!
Ahhh... Längtar redan!

Nu ska jag bada...



Dagens mode
Soup Mode - "I gotta focus. I'm shifting into soup mode." -George



Pax för ankan!


image39

Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Underbart avsnitt ända tills sonen började kräkas...

hepp!

2008-01-23 @ 00:04:53
URL: http://www.vick2ria.blogg.se
Postat av: Stackars jack

zeldas badanka!

2008-01-23 @ 00:05:44
Postat av: Stackars jack

alla som inte dansar är mumintroll!

2008-01-23 @ 01:13:02
Postat av: Vicktoria

Du är utmanad...

kram

2008-01-23 @ 22:51:35
URL: http://www.vick2ria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0