Mr Hangover, placeboeffekter och rehab...

"...not fuck myself in the head with stupid men..." -Amy Winehouse"Tears Dry On Their Own"
_____

Detta är en dag - och år! - som startar allt annat än bekvämt.

Det är REHAB som gäller långväg idag.

Anitra Steens
arbetsgivare lyckade verkligen med sin affärsplan till fullo igår och fick mig att dricka en hel del!
Mr Hangover är här och jag blir nog liggandes på soffan heeela dagen tillsammans med honom.
Fotboll på tv och Seinfeld på dvdn ska nog kunna få mig att snart må bättre, även om det har dykt upp två dilemman:
- Läste precis på expressen.se att "bakis-pizzan" bara är en myt. Man mår inge bättre utan det är mer en placebo-effekt. Damn...
- Jag glömde att köpa på mig ramlösa! Så nu sitter jag här, med vanligt vatten... Hur kul är det då!? *ha ha ha*  En rejäl miss från min sida!

Festen igår med trerätters, underbart sällskap, fyrverkerier, massor med öl och shots, varm korv som vickning och allsång till svenska klassiker av Orup, Nanne Grönvall osv...  va sjukt rolig och väldigt väldigt trevlig!
Bästa nyårsfesten på år och dar om du frågar mig..
Kram och tack till Sara som va festfixare!
- - -
Trots min oerhörda berusning vid hemkomsten så valde jag att krita ner ett par rader på bloggen.
Ett par Bittra rader verkar det som.
Visst, helt rätt...
Men måste ändå säga att det va mer en iaktagelse och fascinering hur tydligt det egentligen är hur folk som är tillsammans, ständigt och jämt har svårt att hålla sams - speciellt när det står alkohol på bordet.
Mest med bevakande och något onda ögon.
Jag har aldrig förståt mig på sånt beteende...
 
Kanske därför jag är singel?!  
Men jag är det med ett äkta leende...
- - -
Känns som om jag precis har vaknat.
Men nu har solen gått ner igen.
Snön är påväg in, ett par veckor försent kan tyckas.
Jag ska strax klä på mig för att kunna ta mig till ICA för att inhandla proviant till min rehab i soffan idag.
Det lockar verkligen inte att gå ut i det här vädret!  

Men vad gör jag inte för min älskade Ramlösa!



Dagens älskling
Amy Winehouse  The shit you do - I just fucking love it...



Tror jag ska låta mig luras av placebo-pizzan nu när jag ändå tar mig ut!







Kommentarer
Postat av: Stackars jack

SodaStream 700spänn på claes ohlsson så blir du aldrig utan bubbelvaten =P

2008-01-01 @ 16:15:06
Postat av: lisajao

hejsan

2008-01-01 @ 16:39:27
Postat av: V

Jag tvingade mig ut. Det var skönt att komma in igen.

2008-01-01 @ 22:29:39
URL: http://www.vick2ria.blogg.se
Postat av: Taxman

Sanning, riktigt rolig fest... Dock riktigt dryg start på nya året =) Är fortfarande inte människa...

2008-01-02 @ 11:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0