Miniblogg, hot streak och vinstburgare...

"...try to be the king - but the ace is back..." -Dr Dre  "Still D.R.E." feat Snoop Dogg
_____

Det är med pust och stön-ljud jag skriver idag.
Jobbandet och sen direkt till Köping för match - sög tydligen musten ur mig.

Väl där så bjöds det på halvdant lir, men tre poäng och tre nya kassar hämtades hem...
Har ett litet Hot Streak just nu.. Kul!
Hoppas det kan hålla i sig.
Coooch Brad bjöd sina vinnande grabbar på McDonalds på vägen hem och det va mycket uppskattat!

Spelledigt i helgen och just nu verkar det som om lördagkvällen kan erbjuda lite bira, xbox och NHL med grabbarna grus!
Det ser jag framemot just nu..

Åh, nu börjar Seinfeld på tv!



Dagens Seinfeld
"What happened to your mental alarm?  I guess I hit the snooze."  Jag är en riktigt Seinfeld-junkie...



Dax att krama kudden nu...



Avslutar med lite godis från hammarbyfotboll.se

image38
Petter joxar med trasan på dagens träning!

Säsongen har nyss dragit igång, men jag känner redan lukten.
Lukten av guld.
I år är det vårat år!

Bajen forever




Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Nu startar the soupnazi... ;)

2008-01-22 @ 22:56:44
URL: http://www.vick2ria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0