Löftesmiss, långkalsonger och erotik...

"..tell me why your name's in the dictionary when I look up idiot?" -Robyn"Crash and Burn Girl"
_____

Kom nyss på att jag inte hade nå nyårslöfte i år... Det hade jag helt glömt bort!
Måste man ha det?
Är det okej att komma på nå i efterhand?
Vad har du för nyårslöfte?

Vet inte om det är värt att ha nått löfte, de håller väl aldrig iallafall?!

Jobbade bara halvdag idag så efter det blev det spicy hot och x-boxing med Joge.
Skulle kunna skriva om hur mycket smisk han fick idag, men då skulle det ganska snart finnas en hel rad med ursäkter bland kommentarerna till bloggen, så jag skippar väl det då!

Tog nyss en promenad ute i kylan. Med långkalsongerna på, så va det faktiskt riktigt skönt!
Smet förbi K-borg för en liten kik på Malma-VIB.
Fick se mycket mål den lilla stunden jag va där och VIB vann tillslut med 5-4, även om det satt hårt inne!
Ett litet stopp hos Liza på vägen hem för lite skitsnack.
Tycker att det är förbaskat kul att hon är tillbaka i stan igen!!  

Nu börjar Seinfeld!
I genomsnitt så har jag troligen sett alla avsnitt tio ggr om.
Men, jag tröttnar aldrig!!
Underbart är bara förnamnet på denna serie....

I love it!!



Dagens pardans
Argentinsk tango - Erotik på dansgolvet.



"Just remember, it's not a lie if you believe it."  - George Costanza



Kommentarer
Postat av: Stackars jack

löfte: ska snarast ner till matchvikt 78kg igen... just nu 84kg efter juletider. Jag har fått för mig att jag ska börja springa.. får se hur det blir med det.

2008-01-03 @ 19:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0