Halv sex, 2008 och hårda vägar...

"...ja nu kommer han med mustachen..."  -Thore Callmars Orkester "Mustachen"
_____

Klockan är hur mycket som helst.
För att inte vara exat och säga 05:28.

Frågan är: Hur kom jag hem egentligen?!
 
Jag är galet kaddisch! 

Har varit på en fest där jag inser varför det är så skönt att vara själv istället för med ett påklistrat leende låtsas vara lycklig och sams när man med försiktigt blickar kollar så det man säger "är okej".....

Hoppas på ett 2008 med lyckliga vänner och mycket kärlek för er andra även om jag, just nu, har svårt att tro på det äkta och sanna...
Kalla mig bitter - men jag har bara lärt mig "the hard way"...

Tyvärr....



Dagens bordsdam:
Karro - Vi ägde på "dansgolvet" iaf....



Gott nytt på er!





Kommentarer
Postat av: V

Aj fan. Det där gör ont. Hoppas att tisdagen är varsam med dig, fina E!

Mina bästa Kramar V

2008-01-01 @ 11:40:17
URL: http://www.vick2ria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0