Gynning, Seinfeld och blivande fru Christiansson...

"..I´ve got a list of demands written in the palm of my hand.." -Saul Williams "List of demands"
_____

Carolina Gynning.

Vad ska man säga..?
Puckad, högljud och hysterisk - är nog det första man ser.
Men jag tror hon har full koll på vad som händer och är hur skön som helst när bjuder på sig själv på ett skönt sätt.
Att jag sedan finner henne jävligt charmig och väldigt snygg vet jag inte om det påverkar mina tankar.

Hennes program hade premiär idag och jag kan tänka mig att tidningarna kommer att spy galla över det.
Men jag måste säga att det va otroligt kul!
Efter ett par timmar som 8 barnsmamma suckar hon tungt och sammanfattar det med att:
"And suddenly all the glamour falls apart"

Jag skrattar så jag fick ont i magen!

Seinfeld började precis.
Likt många andra så är det här avsnittet underbart.
Kramers förklaring om vad sambolivet innebär är sjukt roligt.
George friar och inser försent vad han har gjort.
Min första tanke är; Länge leve singellivet


Men jag skulle kunna göra ett undantag....



Dagens frieri
Carolina Gynning - Vill du gifta dig med mig?



Får se vad jag får för svar...




Kommentarer
Postat av: Vicktoria

jag vill också äkta Gynning. Så underskön och underbar!

2008-01-16 @ 19:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0