Grabbkväll, marängsvisch och just nu...

"..every man has to die - but it´s written in the starlight.." -Dire Straits "Brothers in arms"
_____

Long time no see...

Men idag så finns det lite tid över för bloggen!
Lite torka dock så vi får se hur många rader det blir.

Lördagkvällen bjöd på grabbmys. 
En hel del x-box och NHL 08 betades av och till det serverades öl och pizza. 
Är det inte väldigt manligt,  så säg...
Smede och Tjyvis fick både grundkursen och fortsättningskursen av mig och Joge. 
Spel mot ett mål.
Ett lag på plan.

Jaa... listan på förklaringarn för matchserien kan göras lång, dock inte lika lång som listan på bortförklaringar och svordomar som det även bjöds på.

Jaja grabbar - bara att bryta ihop och komma igen!
 
Söndagens aktiviter har bjudit på korpen-innebandy, födelsedagsfika med marängsvisch hos Brad och matshopping på MAXI med min käre far.
Tur att man snälla föräldrar som tycker om att fylla sin sons nya kylskåp med mat! 

Som sagt så va det ett tag sedan det skrevs nå på bloggen
Frågorna är många...Annars då? Va händer?
För att sammanfatta söndagkvällen så...

Just nu...
...funderar jag på att undersöka Flight of Conchords En serie som går på Canal+, som redan har bjudit på en hel del garv på You Tube. 

...ser jag fram emot att bara ha en halvdag på jobbet imorgon. Mjukstart på vecka nr 5. Skönt!

....tycker jag att Brothers in arms med Dire Straits är den vackraste låten.

...får jag vackert erkänna att Bibel läsandet som jag har tänkt att genomföra har blivit lite osidosatt. Men det ska göras, så inom en snar framtid så kommer det att hända grejer! 

...skulle jag verkligen vilja ha en lap-top. Drygt att sitta i den här osköna stolen. 

...skrattar jag åt Kenny Bräck och hans otroligt breda värmländska.

...väntar jag på att NHLs All-Star Game ska börja. Brukar dock vara lite segt att se på men jag hoppas på att Kovalchuk och Ovechkin kan bjuda mig lite hockeygodis.


Imorgon så ska det jobbas, tvättas och sen tränas plast.




Dagens mest irriternade
Tele 2 - Som ännu en gång ger mig en dekoder som inte funkar som den ska...



Dax för andra halvan av kvällensfilm Sum of all fears!






image40

Elin på hennes 2års-kalas i Septmeber.
Sötast? Japp!


Kommentarer
Postat av: Tjyvis

Kan upplysa allmänheten om att det inte handlade om bortförklaringar utan hårda fakta. Vi har tunga bevis på att det förekom fult spel och simpelt fusk!

Erik > Om du ska tjacka ny dator så läääär det ju bli en Mac. Du kan ju inte ha en ful-PC i ditt annars så fina hem. Den drar ju ner betyget en hel del.

2008-01-27 @ 22:28:21
Postat av: jönas

sjukt att jag lyssnade på brothers in arms för bara en liten stund sen

2008-01-27 @ 22:37:17
Postat av: Stackars jack

We own the night var ok... men inte mer.

2008-01-27 @ 22:49:38
Postat av: Eriq

Tjyv>> Så tråkigt att lyssna på era bortförklaringar. Erkänn bara att vi va för bra för er! Vad gäller Mac så är jag inte helt oäven på att prova nå nytt! Dom är riktigt fina..

Jönas>> Vi kanske är soul-mates fast vi bara inte vet det än?!

Stackars Jack>> Sevärd iaf? Får se om det finns tid för den då! Är väldigt många filmer som jag borde se nu märker jag.. This is England, sett den?

2008-01-27 @ 22:57:19
Postat av: Vicktoria

nu blev det så många läskiga grabbar...

...men, kram då

v

2008-01-27 @ 23:00:16
URL: http://www.vick2ria.blogg.se
Postat av: Jimmy

"pappa betalar" ;)

2008-01-27 @ 23:10:18
URL: http://www.ahfeldt.com
Postat av: Stackars jack

this is england är riktigt skön!

2008-01-28 @ 08:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0