Galanta damer, hockey-bockey och planer för en kreativare fritid...

"..you're way too beautiful girl that's why it'll never work.." -Sean Kingston"Beautiful Girls"
_____

Oh my god.

Ibland är det bara jobbigt med vackra kvinnor.

Jag är sällan en kille som fascineras över brudar i Slitz, Moore eller nå liknande där det ska liggas och fläkas ut i diverse ställningar.  
Förmycket plast och smink som egentligen döljer en utseende som inte är så speciellt vackert.
Porrfixeringen är lite väl stor och det naturliga och äkta är som bortblåst när de där tjejerna har piffats till i Photoshop.
Men just nu på tv är det "Victoria´s Secret Fashion Show 2007"  och.. damn!
Vilka vackra kvinnor.
Hur många som helst! På ett och samma ställe.. galet!
Måste oxå säga att det va en galen tillställning och show dessutom!

Bäst att byta kanal innan jag tappar fattningen totalt.
Kenny Bräcks värmländska tar mig ganska snart ner på jorden igen, det kan jag lova!

"Va e beest her i Hölliwoöd da?" ha ha ha! 
Han är väl för rolig, även fast att han inte ens vet det!

Men nu börjar det bli, lite så där, jobbigt igen.
Izabella Scorupco.
Världens vackraste kvinna!? Topp 5, alla gånger...
_ _ _ _ _

Gårdagen va otrolig rolig måste sägas.
Det bjöds på pizza bira och finalen i JVM och massor av x-boxing!
Ett par timmar NHL08 betades av och prestigen va påtaglig då det ständigt small i sargerna!
Stiffen glänste med ett par ruskiga avslut och va kvällens målskytt. Han hävdar fortfarande att han hade full koll på läget och visste precis vad han gjorde!
Vi andra tvivlar de starkaste.
Ser redan fram emot GameNight 2!
_ _ _ _ _

Idag va det premiär för Icebreakers!
Stans hetaste rinkbandylag.
Eller iallafall det laget i stan med högst genomsnittslön! Allt tack vare Joge, men alltid något!
Tyvärr så va det kort om folk idag och snart tröt konditionen, så förlusten va ostoppbar.

Min käre far hävdar dock att det heter hockey-bockey.
Men det låter väl lite för löjligt? Typ i stil med krocket...
_ _ _ _ _

Funderat ett tag nu på att göra något vettigt i mitt liv.
Två projekt, som kan göra mitt lilla liv något mer kreativt, har jag bestämt mig för!

Det första va faktiskt Joges idé.
Vi ska börja plugga Spanska!
Medborgarskolan eller ABF - here we come!

Det andra kan tyckas lite mer konstigt, så det kräver lite mer förklaring.

Ska göra två saker klart för er: 
- Jag är inte troende. Långt ifrån!
Gillar inte att sätta en stämpel eller placeras i fack då jag sällan uppfyller alla dess krav, men visst är jag nog en s.k. Ateist.
- Jag är ingen läsare. Långt ifrån!
Kan ärligt talat säga att det är nog bara EN hel bok som jag orkat ta mig igenom på hela 2000-talet.

Men nu funderar jag seriöst på att göra ett nytt försök.

Trot eller ej - men jag har alltid velat läsa bibeln.
Egentligen vet jag inte riktigt varför.
Kanske för att det borde alla göra nån gång.
Kan vara för att jag gärna vill förstå storheten med denna bok då jag personligen aldrig har förståt mig på vad det är som får folk att tro på en högre makt med sån dyrkan och kärlek som de ofta visar.

Eller,
så är det bara för att samla vuxenpoäng och ett sätt att känna sig något mer vis.
Det finns många ordspråk och kapitel som alltid fascinerat mig och gjort mig nyfiken.

Det vore ganska coolt att kunna säga: Jag har läst bibeln.
Kan du det?

Nu har man iallafall gjort både Gamla och  Nya Testamentet  i en ny tappning.
Något mer lättläst men framförallt i en mer tilltalande förpackning! Check it out! 
Lite Bibeln goes fresh 2-lax-8. 

Får se om det blir verklighet.
Hoppas!



Dagens wow:
Charlotte Kalla - Skidåkning är inte så jävla ballt. Men det hon gör är ruskigt imponerande!!



Läge för nyårslöfte?

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Ok!! tillatt borja med Eriq...

"Jag är sällan en kille som fascineras över brudar i Slitz, Moore eller nå liknande där det ska liggas och fläkas ut i diverse ställningar."

..sa ar det fult att ljuga!

Sen tror jag allt att det ar dags for mig att komma hem. For nu borjar jag bli lite orolig har.
Visst, dina tankar krin fejkade brudar i slitz, moore och dessa andra tidningar koper jag..

Att plugga spanska later ju fakttiskt inte heller sa tokigt, och absolut nat jag skulle kunna tanka mig att gora.

Men att du hittills last 1 hel bok under 2000-talet, och att du nu tanker beta dig igenom bibeln later ju bara helt galet for att komma ifran dig.

Ar det nan ny snacka du fatt nys om nu som har en prelle som pappa eller ar det nat konstigt lim ni anvant vid renoveringen av koket? eller ar det kanske helt enkelt saknaden efter mig som fatt dig att vanda dig till bibeln?

Hur som helst sa ar jag tillbaka i Sverige om 10 dagar, sa du borde kunne sta ut tills dess min van ;)

Sen bor du ju kasta upp lite bilder ifran turneringen va..

puss

2008-01-07 @ 21:01:43
URL: http://www.ahfeldt.com
Postat av: Vicktoria

Baby, du är så härlig och underbar! Det är tur för Dig, min rara ärta, att jag är en gammal tant...

;)

Puss

2008-01-07 @ 23:43:37
URL: http://www.vick2ria.blogg.se
Postat av: Stackars jack

Vackra damer får mig ju att tänka på den gammla och mycket underskattade filmen "Beautiful girls".

Sen är ju kalla faktiskt riktigt skidåkarsöt är hon inte det ? =)

2008-01-08 @ 10:36:31
Postat av: Tjyvis

Det HETER faktiskt Hockey Bockey!

2008-01-08 @ 10:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0