Fredagsmys, hat trick och Robyn...

"...walk this way - like my name is Aerosmith..." - Lazee "Rock away"
_____

Precis mättat magen med lite soppa.
Popcornen är poppade och till det ska fredagkvällen firas av med en öl!

Lite grädde på moset så visade det sig att det är "P3 Guldgalan" ikväll - NU!
Kanske hur bra som helst!
Eller va sägs om lite live lir av September, Lazee, Kleerup +hemlig gäst (hoppas hoppas Robyn), Mange Schmidt, Säkert! mfl mfl mfl...

Liza & Co. är på väg till Å och jag har en inbjudan att få följa med.
Känner mig dock lite trött och sliten så vi får se om det kommer en Energy-boost snart...

Jobbat och lirat plast idag.

Match mot Skogs.
Pisk senast, borta - men vinst idag! 5-3 Skönt att ta tre poäng mot en sånt piss-gäng!
Kom t.o.m. med i målprotokollet. Lite sur dock att inga kepsar slängdes in när det tredje målet rullades in...
- - -
Lazee smetade precis av Rock Away. Live - med stråk och dj. Damn!
Tungt asså... Me like it alot!
- - -
By the way...
Det har sagts förut av Vicktoria men det tål att sägas igen: Mammas nya kille knäcker!

Ska nog gosa ner mig i soffan nu...




Dagens bästaste
Robyn - I´m Spechless...



Jajjamensan!
Visst kom hon.
Robyn
Det kan ha varit min energy-boost...

image36
...lovely...





Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Ja Du Rock Away... WoW! Jag ångrar mig förresten gällande Gylling, jag tar robyn istället!!! Alla dagar i veckan!

Svärmor kom varken på jul eller födelsedag. Inga presents i den familjen tydligen!

2008-01-18 @ 23:59:42
Postat av: Vicktoria

Litet love by the way...

2008-01-19 @ 00:00:35
Postat av: lisajao

robyn i mitt hjärta

2008-01-19 @ 00:26:31
Postat av: Vicktoria

Äh, jag menade Gynning... Ja man får byta hur många gånger som helst. Innan man har kastat nycklarna i sjön, hela katalogen, fram och tillbaka till månen... Men inte sedan,

2008-01-19 @ 01:00:37
Postat av: Stackars jack

klart man tar Gynning ist för en lillgammal robyn...

2008-01-19 @ 12:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0