Försvunnen blogg, 24 timmar med Ulf och Bibelköp...

"..don't come shakin my hand - like we peeps.." -De La Soul feat Chaka Khan "All good?"
_____

Magen är mättad.
Disken är diskad.
Väskan är packad.
Bloggen va skriven. Men försvann....

Den ligger nånstans ute i cyberspace.
Vart vet jag inte.
John Blund sitter på sängkanten och väntar på mig. 
Han får vackert vänta... för jag ska iallafall försöka skriva ner lite av det jag nyss knåpade ihop.
I natt hade jag en Ulf på min soffa.
Vi tittade på underbara Repmånad, skrattade oss hesa och tränade innebandy. När vi kom hem så tittade på mer film och käkade cheeseburgare till nästan klockan tre.
Men det gjorde inget!
Kalendern visade L E D I G så vi vaknade sent och inledde dagen med lite Guitar Hero iklädd endas kalsonger!
Kanske lite.. Too much info!
Efter lunch så intog vi stan.
En del små grejer skulle fixas inför helgens äventyr.

Imorgon kl 08.00 är det avfärd.
Linkan hämtar mig och sen bär det av mot Arlanda och Helsinki.

Lite oklart vad Finland bjuder på för bloggmöjligheter men jag tror och hoppas att det ska lösa sig!
Hoppas på att kanske till och med kunna få bjuda på ett par bilder.
Den som lever får se!
Men hang in there och kika in lite under helgen för mer blogg-godis.
_ _ _

Uppdatering!
Mitt tänkta Bibel-läsande har tagit fart.
Första steget togs idag då Gamla Testamentet köptes.
Sakta men säkert så är jag på väg mot de allmännbildades förlovade land...

Fortsättning lär följa.



Dagens dvd-box:
Planet Earth - 11 timmar med otroligt vackra, underbara och häpnandesväckande modernatur



Bloggen är nu klar för andra gången och Seinfeld har nyss tagit slut.
Inget annat att göra än att sova då.

God natt!





Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Idag var Seinfeld
v ä l d i g t
bra!

Ha det fantastiskt i Finland nu. Vad skönt att
du slipper båten...

Nu måste jag nana.

Kram V

2008-01-11 @ 00:32:27
URL: http://www.vick2ria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0