Ursäkter, Super Bowl-fascination och Hot Streak-fortsättning...

"..I´m not a superstar - I´m a man on a mission.. " - Promoe "This is what I look like naked"
_____

Nu har jag precis fått mina fiskar varma, som det så klassiskt heter...

Lilla Lisa va inte sen att uttrycka sitt missnöje över den blogglösa veckan som precis passerat.
Jag försöker avvärja mig med diverse svepskäl.
Men inget biter.

Så - här sitter jag igen.
Fast att timman är sen och mat-och-sov-klockan helt klart pekar på kudden, så har jag inget annat val än att krita ner ett par rader.

Såå... Varför ingen blogg!? Svaret är enkelt.
Denna vecka har varit fullproppad med bestyr. Bland annat...

Tisdagskvällen tillbringades med Jessica och Liza för en del handy man-göra.
Skrämmande nog så va jag den händigaste av oss som va samlade. Så jag fick borra, plugga skruva och bygga ett sängbord.
Jessicas tidigare försök att bygga denna IKEAskapelse va under all kritikt. 
Trodde inte man kunde misslyckas med IKEAs paket så fatalt...

I onsdags så gjorde jag comeback på Pluto.
Länge sen jag va där, men eftersom Tjyv bjöd upp till dans med gäster som Organsim 12 och DJ Large, så slog vi ann på en liten spontan förfest och lite grabbmys med Gevan & Co.
Spontanitet är något som jag hoppas och tror att jag är på, för kul va det!!

Fredagen bjöd på På spåret, Guitar Hero och Tacos med Liza. Mycket trevligt!

Sen har det spelats en hel del xbox och NHL med Tjyv och Smede. Jag va bäst som vanligt.
Köpt filmen This is England.
Jag har hängt på stan med min mamma.
Spelat innebandy. Hot Streaks continues!
3 kassar för tredje matchen i rad.... Måste vara hockeymustachen som gör det!!

- - -
Klockan har tickat över till måndag.
Men i USA är det fortfarande söndag, och inte vilken söndag som helst...
Super Bowl Sunday
På planen springer just nu NY Giants och New England Patriots in och arenan exploderar!
Amerikansk fotboll har aldrig kittlat mig på rätt ställe men det här går inte att missa.
För just nu kokar hela USA.
Highlights vevas till värsta actionfilmsmusiken samtidigt som varenda lirar på planen just nu lever i the all american dream.
Till och med när Giants vinner slantsinglingen så bryter ett enormt jubel ut.
"Pausunderhållningen" är en mindre konsert med Mary J Blige och Maroon 5. Galet! 
30 sekunders tv-reklam under matchen kostar 18 miljoner kronor! 
Vet inte vad jag ska säga mer....

Jag ska titta, förundras och fascineras.



Dagens Rami Shabaan
Äntligen klar för Bajen! - Aftonbladet imorse. Tydligen inte ens nära.. Tack för inget, pisstidning!



Färdig bloggat för idag, men D U....
Now I´m back baby!





image42


EXTRA SUPER BOWL GODIS!!
Pausunderhållningen under Super Bowl 35 bjöd på en snabbkonsert med inga mindre än:
N´Sync - Aerosmith - Britney Spears - Mary J Blige - Nelly
Galet - va ordet!!



image43


Kommentarer
Postat av: V

Mmm, men hur känner du inför det faktum att vinsten var orättvis?!

Som sagt; äntligen MÅNDAG!

Puss ;)

2008-02-04 @ 09:29:51
URL: http://Http://www.vick2ria.blogg.se
Postat av: Stackars jack

Välkommen tillbaka

2008-02-04 @ 17:47:17
Postat av: lisajao

hihi. hej buserik!
tack för att du har en så rolig och bra blogg!
kramis

2008-02-04 @ 21:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0