Mellis, betting och snuva...

"..för vi har stil, vi har klass, å vi har rytmen i vårt blod - Vi får er dansa.." -Governor Andy "Reaggeprofil"
_____ 

Så där, då va jag hemma igen från genrepet av helgens Mellis..
Och jag blev nog inte omvänd till nån schlagerbög - tur va väl det!
Eller hur mor?!

Då jag inte är den personen som jublar högst för att det råkar vara schlagertider igen, så är mitt intryck av kvällens framträdanden något lågmält. Mest långdraget och aningen segt faktiskt!
Men nu ska jag inte vara bitter och tråkigt.
Det va skoj att se hela spektaklet och Kristian Luuk och Björn Gustafsson får mig ju alltid att skratta. 
Så allt va inte pest och pina!

Vem vinner då?
Frågan har redan kommit på MSN och jag gör väl bäst i att tycka-till nu när jag ändå har sett bidragen, inte först, men före många av er andra..
Så här tror jag svenskafolket röstar...

Till Final
- Carola och Andreas Johnson
- Kebabpizza-låten

Andra Chansen
- Ola
- Sanna Nielsen

Betta en tusing på det, så splittar vi när du hämtat ut vinsten..
Deal?!
_ _ _

Precis badat varmt.
Dricker te.
Ska strax gurgla med sprit.
Har mosat Strepsil hela dagen.

Gör allt för att inte få mer ont i halsen så jag kan lira på söndag...
Är det nått jag missat? Provar alla tips jag kan få just nu.
Vitlök pratar en del om, får prova det imorgon!
Snoret i näsan bearbetas med litervis Nezeril.

Även om tjejen på Apoteket idag va mycket fin och jag gärna går dit igen, så håll gärna en tumme för mig att jag snart ska må bättre!



Dagens miss!
På Spåret - Ville verkligen se det idag! Får ratta in reprisen sen...



Nu börjar reprisen av Fråga Olle och det visar sig att Governor Andy är gäst!!
Det tyckte i alla fall jag va roligt...



Kommentarer
Postat av: Stackars jack

Nu laddade jag ner all Governor Andy bara för det...

2008-02-16 @ 00:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0