Kärleksdagen, kondomsex och Mellis...

"...some find love around the corner - some never find it though they travel the four corners of the earth..." -Loop Troop "Looking for love"
_____

Torsdag.
14 februari.
Alla hjärtans dag.

Fan va fint, tänkte jag i morse när jag vakna, i dag lär det ju bli lite hångel!
HA!
Inte ens nära...
Men vid närmare eftertanke, så gjorde jag ju inte ens ett försök att få till det.
Men lika glad är jag för det, men gladast är nog räven.. som det så glatt heter.

Dagens aktiviteter  va mer av de pyssliga slaget.
Jag har städat i garderoben, i källaren, tvättat, lagat mat och tränat plast.
Duktigt va?!  
_ _ _

På lördag blir det kakbuffé och NHL med Tjyv och Stiff.
Tjyven har även lovat att laga mat innan. Mycket trevligt!!
Qourn står på menyn.  Hmmm...
Jag är skeptisk.
Tror det är som att ha sex med kondom.
Det är trevligt och nice - men ändå så vet man att det skulle kunna vara sååå mycket bättre om man bara...
Ja... Ni förstår nog...
_ _ _

By the way...

Morgondagen bjuder på en annan liten tillställning...

Det är inte min grej.
Inte alls faktiskt.
Men jag erkänner att det finns nått i mig som tycker att det ska bli lite kul.
Ska kika Melodifestivalen imorgon.
Ser nog mest fram emot gratis-maten, sluta tidigare från jobbet och chansen att få fascineras över detta så överskattade schlagerspektakel på nära håll.

Finns några funderingar kring hela den här grejen som jag inte kan släppa..
- Är Ola så där dum och blåst som han verkar?
- Hur fan kan man göra en låt som heter "Kebabpizza Slivivtza"?
- Har Carola så där stora bröst som det verkar?
- Med Kristian Luuk och Björn Gustafsson under samma tak så lär jag få garva hela kväll!
- Är Christer Björkman så där äcklig och sliskig på riktigt?

Vi får se vad som händer.
Vem vet, jag kanske kommer hem och har blivit omvänd.
Blivit lite så där härligt schlager-bögig...



Dagens duktigaste
Jag - Så rackarns pysslig... 



Nej, det är nog fan ingen risk vid närmare eftertanke...






image47
Det här är kärlek för mig..
En bebis-Elin som lipar åt mamman!
Just love it




Kommentarer
Postat av: Stackars jack

Ligg med carola från mig!

2008-02-15 @ 01:05:50
Postat av: lisajao

du vet vad du har lovar mig eric!
ett kort på dig och björn, tillsammans!
justde justde! glöm inte bort de
puss

2008-02-15 @ 10:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0