Gretzky, imorgon och nu...

"...Wayne Gretzky - the only man I will have sex with..." -Goldfinger "Wayne Gretzky"
_____

Imorgon så...
...ska jag åka på inköp i Stockholm. Tiger och Henry Lloyd.
...kanske jag ska gå på bio.
...kanske jag ska kika hockey, Sverige-Slovakien
...måste jag städa.
...borde jag träna.
...ska jag fortsätta mitt internetporrande bland alla gamla hockeygrejer!
...ska jag inte missa Seinfeld!
...
ska jag skriva mer på bloggen!

För nu måste...
...sluta surfa runt bland gammalt hockeygodis.
...jag raka mig.
...jag sova!



Dagens freebie
2 st El Nacho - Donkenbruden tyckte nog att jag och Uffe va två söta grabbar som förtjänade något extra...



God natt!




image44
"The Great One" back in the days





Kommentarer
Postat av: V

Hockeyporr... Njae, jag håller mig till "kåtbocken" Wolfgang jag. Med den passionen får han mig alla dagar i veckan. Och flera gånger om dagen (om gubben pallar) ;)

Hoppas Du har det mys i Sthlm. Vad tror du om att gå på bio med mig ngn dag?!

Kram V

2008-02-05 @ 11:10:33
URL: http://Http://www.vick2ria.blogg.se
Postat av: Tjyvis

Hockeyporr är riktigt fint! Speciellt sent på nätterna så man inte orkar upp i tid till jobbet dagen efter...

2008-02-05 @ 16:45:34
Postat av: gevan

hoppas för guds skull att du inte har rakat bort din hulk hogan musche!

2008-02-05 @ 18:13:54
URL: http://gevan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0