Gevan, dåligt lirat och kiwi...

"..hon sa att jag vet att du är en riktigt player -  jag sa baby: Skit i va ryktet säger.."   
-Timbuktu "Kärlekens bandvagn"
_____

Perkele...

Idag har jag nog varit tröttast.

Min lilla brother from another mother, Nikke, slog på stort när det skulle firas födelsedag igår.
Nr 24 för hans del, för att vara mer exakt.
Han har blivit så stor nu, min Lillis...

Uffe och jag äntrade kalas lite senare än alla andra men ett par rejäla Barbados Rommi med Cola senare så va vi i fatt de flesta.
Lite Blue Moon Bar, kebab och guitar hero senare så va vi ett gäng som kraschade runt om här i lägenheten. 
Det va en mycket trevlig kväll som tog slut närmare halv fem.
_ _ _

Det blev inga tre mål mot Norrby så som jag hoppats på. Det blev inga tre poäng heller. 
Skön inramning med sjukt tryck på läktarna och en kul match att lira. Trots detta så bjöd jag på en mycket blek insats och hade svårt att få till det mer än den lilla bollen jag peta in i början av matchen. Usch, sjukt besviken... 
Bara en match kvar på säsongen nu och det känns lite trist...

Trots denna sura torsk så leker livet fortfarande...



Dagens frukt
Kiwi -  Det ska tydligen vara nyttigt med frukt, så jag gör ett försök..



Nu ska jag zappa mellan Dexter och NHL-matchen, medans jag avnjuter en kiwi.. eller två!






image50

En gammal bild på födelsedagsbarnet.
Tur att han har blivit snyggare med åren...







Kommentarer
Postat av: Josephine

MOI på dig själv också:) Jag förstår din besvikelse, jämfört med Stockholm är Helsingfors fnuttigt..jag var till S:holm första gången förra året och blev däremot positivt överraskad. Tror jag måste snart emigrera dit.

2008-02-24 @ 23:45:56
URL: http://mumintroll84.blogg.se
Postat av: Elaine

Kanske kan du ta upp min fråga (som jag sände sms om) här i bloggen och se vad folket har att säga..?! Om du ändå inte har något att skriva om alltså : ) Naturligtvis utan att nämna din källa!

2008-02-29 @ 19:27:36
Postat av: Vicktoria

Var är du?

2008-03-01 @ 00:15:41
URL: http://vick2ria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0