Ferry, Gynning och Shabaan...

"..Shes so excited thats shes here with me that she feels she should pay here fee.."
- G-Unit "Groupie Love"
_____

Idag har jag inte gjort många knop.
Förutom på jobbet där det har varit hur lugnt som helst på sistone - fram tills idag!
Det kom en miljon kartonger med nyheter som ska packas upp, läggas in, larmas, vikas, hängas osv osv osv...
Det är väl tur att det är kul med nyheter i alla fall.

Idag gillar jag Björn Ferry.
Efter dagens kanonlopp på mix-staffetten i Skidskytte VM så får han frågan:
- Vilket lopp! Hur kom det sig att det gick så här bra?
Svaret va lika iskallt och osvenskt som pingviner på Antarktis.
- För att jag är så här bra.

Damn!

I dag kikade jag lite på min favorit Carolina.
Hon är ju bra flippad.
Men jävligt rolig.
Ganska kul att se att gamla legender som Dolph Lundgren, Dr Alban och Ace of Base har sökt sig österut för att hålla liv i den ganska så avdankade karriären.
OCH det funkar!
Ha ha ha ha!

Nästa veckas Gynning handlar om Groupies.
Har aldrig förståt mig på den grejen.
Däremot så vet jag tjejer som verkar gilla det...

Sick!




Dagens download
Promoe - This is what I look like naked. Du har väl inte missat den?! myspace.com/promoe

 

Det finns bara en sak att säga: Äntligen!!



image46

Välkommen Rami!

Intervju med Rami!

Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Vad fin han är, Pappa Shaaban ;)

Fö är jag litet hemligt in love with mr Ferry, jag också...

2008-02-12 @ 23:39:04
URL: http://vick2ria.blogg.se
Postat av: Vicktoria

By the way: Du vet väl om att Ferry är gift med Armbryterskan från Ensamheten?!

2008-02-12 @ 23:40:14
URL: http://vick2ria.blogg.se
Postat av: Stackars jack

SHaaban ... va var det nu igen 4mille? var det bråk om så "lite" pengar...

2008-02-13 @ 00:27:28
Postat av: lisajao

Promoe - This is what I look like naked.
kan vara min favvvolåt just nu

2008-02-13 @ 10:21:56
Postat av: Stiff

Glöm inte bort dealen. Ska bli väldigt gott

2008-02-13 @ 13:02:42
Postat av: Lumpan

Det var fan på tiden, trodde ett tag Bajen skulle sjabbla bort köpet. Men nu så, nu blir det fan riktigt intressant.

2008-02-13 @ 22:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0