Bästis, lagfest och supersöndag...

"...let me see you smile and enjoy yourself..." - Loop Troop "Rainbow faces"
_____

Jag har en liten kompis som jag tycker mycket om.
Vi har hängt hela dagen idag och vi trivs väldigt bra tillsammans!
Jag tror vi är som gjorda för varandra.
Hon heter Ekeskog.
Hon är min soffa.
Love you black sofa!

Som du förstår så har det varit en riktigt slappa söndag!
Lördagen bjöd nämlingen på match i Fagersta och redan på vägen hem så började firandet.
Ölen flödade och snart vi alla luriga.
Förfest hos Murvel och sen vidare till trängseln på BMB.
Inge dansa men en massa mingel senare så tog vi en nattmacka (läs: kebab med bröd).
Kraschade vid halv fyra med en Ulf på min soffa.
 
Hann med lite korpen-plast med Limited Talent F.C. innan soffan intogs för massor med fotboll, pizza, hockey och naturgodis.
A sunday who´s shown from her best side...

Updates on old stuff:
- Mitt Hat-trick-hot-streak är nu över.
Med två mål mot Per-Ols så fortsätter jag iallafall peta in bollar.. Skoj! Snart ny helg - snart ny nätmaskor att leta reda på!
- Rami Shaaban är klar!
Eller är han verkligen det? Vågar inte riktigt jubla för högt, förrens det verkligen presenteras officiellt!
- Bibel-läsandet.
Den ligger här. Samlar bara kraft för att verkligen klara av det! I have to do it...!

Måste sova nu....



Dagens irritationsobjekt
Sprättar i röda Canada goose-jackor - Die bitchass motha´fucker, D I E....



Hej då Söndag.
Det är slut på det gamla nu.
Nya tider med nya förusättningar - är på väg.

Välkommen Måndag.





Kommentarer
Postat av: v

skönt liv E. och du är värd det bästa.

2008-02-11 @ 00:10:46
Postat av: lisajao

hej eriq!
goose? vad har hänt? shit. intebra!
hihi
pusss&kram, vi syns på stan

2008-02-12 @ 16:29:33
Postat av: Vicktoria

vägg i vägg...

;)

2008-02-12 @ 21:25:24
URL: http://vick2ria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0