Mammas nya kille, flarn och Hammarby...

"...jag har väntat så länge på just den här dan - och det är skönt att den äntligen kommer..." - Kenta "Just idag är jag stark"
_____

Oj oj oj....
Bloggandet har verkligen tagit stryk den senaste tiden.

Varför? Ursäkterna är många.
Om jag ska vara ärlig så är nog slöhet den stora boven...
Bristen på action i mitt liv är nog anledning nr 2. Drabbades av nån form av influensa och va totallt utslagen i knappt en vecka. Och vem av er där ute vill läsa om min feberfrossa och nattliga hostattacker!? Dock så slapp jag den misstänkta lunginflammationen som va på väg. Det va ju riktigt skön...t...

Söndagkväll tillbringades med min favorit-Malin.
Med ett impulsköp av kakor (flarn såklart!) efter en promenad i mörkret så avslutades intogs soffan för skitsnack och kakfrosseri. En mycket bra avslutning på veckan om du frågar mig!!

Som sagt, det va länge sen sist. NÅTT måste ju ha hänt...

- Mona Seilitz har snurrat sitt sista bingohjul och lämnat moderjord. Tragiskt, tråkigt men tyvärr väldigt sant.
- Jag har kikat på Amy Winehouse live från London. Mycket bra! Om du springer på detta lilla mästerverk så stanna upp och njut av det hon har att erbjuda. Love it...
-
Jag har grottat ner mig i gamla repriser av P3s "Mammas nya kille"  För att citera Patrik Larsson: Schvaiinit jevla brraaa asså! För dig som inte vet vad jag pratar om... Check it out!!
- Insett att Körslaget på tv4 är ännu ett nytt skitprogram på prime time! Snälla.. lägg ner!
- Insett att Aftonbladet och Expressen gottar ner sig i denna skit oxå! Knappt hann löpsedlarna om Let´s dance-Tina svalna innan nästa trams tog över.   
- Uffe har flyttat ner på stan. Mycket bra! Närmare till lekkamrater är alltid positivt...
- Bajen har dragit i gång säsongen med tre poäng borta mot nykomlingen Ljungskile, som för övrigt va en otrolig pinsam upplevelse. Virsbo IP ligger inte långt efter det som Starke Arvid Arena hade att erbjuda...
- Leksand va på besök i stan Sällan har jag varit så besviken som jag va idag. Varför? Ed Belfour va hemma. En gammal barndomsidol och målvaktslegend som äntligen skulle visa upp sig LIVE i mitt lilla liv, wow! Men tjii fick jag...
- Golfklubborna har dammats av otäckt tidigt i år. Ett par hinkar har jobbats av redan innan månad nr 4 hade gjort premiär. Får se om jag kan hålla i gång spelandet lite bättre denna säsong...
- Ett par lektioner i NHL08 på ecks-bocks har delats ut till Tjyvis Stiff och Jogge. Tre tappra lärlingar som snart kanske till och med kan spöa deras egen sen-sei (moi) på mer regelbunden basis än de fåtal gånger dom lyckas med det nu. Lucky bounces can happen to anyone. Som de gamla grekerna sa....



Dagens tips till allmänheten
Patrik Larssons Fem-i-topp lista - Radiohumor blir inte bättre än så här...



Aldrig har jag längtat efter en måndag som jag gjort efter denna. Men aldrig har väl en måndag erbjudit det som denna har...

Ledighet.
Stockholmsresa.
Ett par bira på Södershöjder.
Ett enormt grönvitt inferno på Medis.
Den årliga premiärmarschen till Söderstadion.
Och så klart hemmapremiären.
Sundsvall ska piskas och Norrlandsfönstret ska stängas med buller och bång! 

Måndagen den 7 april andas Hammarby.
Underbart!

Och, icke att glömma, min kära mor fyller år!
Hipp hipp...
Grattis min underbara mamma! Kramar i massor....




Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Ha ha, jag har Kentas låt som stretch-musik... Kommer du nu då?

Suris!

2008-04-07 @ 10:02:46
URL: http://vick2ria.blogg.se
Postat av: Vicktoria

Älska "Mammas nya..." Hörde du i onsdags?

Kasta ingen skit på Ljungskile... Det var det enda roliga vi hade på Västkusten; fotbollssöndagarna i byn.

F ö undrar jag när jag ska få hänga med på fotboll??

2008-04-07 @ 10:07:02
URL: http://vick2ria.blogg.se
Postat av: Jka

Grattis Eriqs mamma!

Hade inget annat att kommentera, fotboll är tråkigt, Ed Belfour en mås, boysen ÄR sämre på x-box, amy winehouseär så bra, mammas nya kille är jag för ouppdaterad i, golf har jag aldrig provat, flarn är inte min favorit (mini-brownies är mums), körslaget är jag lika ouppdaterad i som jag var med Lets dance. Det enda jag är rätt bra på är sjukdomar och den delen sparade du på så jag bjuder på ett Grattis istället!

2008-04-07 @ 13:35:09
Postat av: gevan

grattis eriks mamma =)

2008-04-07 @ 19:38:02
URL: http://gevan.blogg.se
Postat av: Stiff

Shaaban? Som sagt det blir fint med en platta bärs i höst

2008-04-08 @ 13:05:12
Postat av: Syster

Grattis kära mor.. i efterskott..

2008-04-11 @ 14:09:10
Postat av: Carina

Tack för alla grattishälsningar!
Mamma

2008-04-11 @ 20:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0