Drömmen om Amerika, kakbuffé och fantastiska presenter...

"...and mom - you taught me how to see things from the bright side..."
-
Loop Troop "Last Song"
_____

Krigade mig genom nattens match, Philly-Washington.
Minns inte mycket, men jag va vaken stundtals... Försöket med en håll-dig-vaken-kaka gjorde att jag klarade av att se slutet iaf. Fint med en vinst för Caps!
Synd att man inte kan se nattens match med San Jose Sharks.
Tror min dröm är att åka till USA och se Joe Thornton och hajarna lira. Ärligt talat, så skulle vilken match som helst vara riktigt nice just nu.
Synd att man inte har tillräckligt med deg för att få det gjort...

För ovanlighetens skulle så va det ledigt på en tisdag denna vecka. Fint väder och en Joge med normal dygnsrytm innebar idag: en roadtrip.
Min käre vän har en dröm om en Porsche och för att bygga på hans luftslott om denna klassiker så styrde vi våran resa mot Stockholm. Närmare bestämt Segeltorp och Porsche Center.
Det fanns bilar som hade fått Christer Glenning att hoppa av lycka och till och med lilla jag, som för er ovetande har noll bilintresse, tyckte att det va riktigt nice att glida runt bland dessa guldklimpar.

Födelsedagsfikat inleddes på Grekiska Kolgrillsbaren och fortsatte sedan i min nu fullproppad etta. Det bjöds på bullar kakbuffé saft chips och godis.
Det trevliga sällskapet hade till och med presenter med sig!
En klassisk gympapåse i Florida Panthers-färger, ett matchprogram från matchen Florida-Washington, jättefina underlägg och en flaska Capten Morgan.
Kan det bli bättre?!
Ja, tydligen!!
Sista paketet innehöll en dubbeldvd med det bästa från den gågna säsongen av Mexicanska Wrestlingserien.
Kanske huuuuur coolt som helst! ha ha ha!
Nacho Libre - fast på riktigt!!

I love it!!!

Tack så mycket för idag!




Dagens natt-tv
Renegade - Hunken Lorenzo Lamas i bar överkropp på en HD, dåliga fightscener, snygga brudar i 90-frisyrer och en allmänt jättedålig handling. Man kan inte annat än att älska denna serie...

"He was a cop and good at his job. But he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops that tried to kill him but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the Badlands, an outlaw hunting outlaws, a bounty hunter ... a Renegade!"


Underbart!



Just nu så mår jag som en stoppad gris och önskar att jag aldrig mer behöver se så mycket som en enda liten kaksmula i hela mitt liv.

Pust och stön....


Gympapåse is the shit!!


"El espectacular Mundo de la Lucha Libre"  8 Eventos-25 Luchas WOW!


En Porsche Tapiro fanns inte i Sthlm, men det är väl Joges sanna dröm egentligen!
Iallafall om tjejen ingår....





Kommentarer
Postat av: Joge

Tjejer och Porsche går alltid hand i hand :)

Tack för idag, nya tag imorgon!

2008-04-23 @ 01:03:54
Postat av: Vicktoria

Fiat 500 is the shit, baby!

2008-04-23 @ 12:35:07
Postat av: Stackars jack

mmmmm
http://www.geocities.com/motorcity/6669/Phares_Speedster/phares-6.jpg

2008-04-24 @ 08:37:09
Postat av: Jimmy

grabbar, vill ni åka cab i sommar så vet ni vem ni ska ringa ..
snarlik den som "Stackars Jack" visar.. eller iaf är min röd!! :) haha..

2008-04-24 @ 10:06:58
URL: http://www.ahfeldt.com
Postat av: brita

Hittade hit! Missat din Dag så jag hälsar grattis. Så det var du, bland de ylande massorna, som marscherade Götstrasse upp när jag vinglig av arbetsdagen försökte ta mig hem härom veckan. Bra dag i bröstkorgarna!!
kram

2008-04-27 @ 21:15:28
URL: http://www.lebrit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0