Tröttast, saknade småkottar och en kontaktannons...

"...touching my doorbell is the only way ill put a ring on your finger..." - G-Unit "Groupie love"
_____

Måndag, egentligen tisdag då klockan redan hunnit byta dag ser jag nu...

Troligen tröttast innanför cityringen, men jag kan inte sova.
Tror det är p.g.a. astmamedicien som håller mig på benen under träningen.
Inget gott som inte har nå ont med sig... eller hur va det man sa?! Det måste vara så!
Det speglar hela mitt liv just nu känns det som.
Och ja, du kan kalla mig bitter....  

Tror jag måste åka till Virsbo snart. Det är mot min vilja bör jag tillägga!
Men det verkar vara den enda chansen att få träffa mina favoritbarn, då syrran är galet slö.
Länge sen jag träffade mina småkottar nu.

Saknar dom väldigt mycket.....


Dagens kontaktannons:
Peter LeMarc på Cirkus -  Vem vill gå med mig? Kan inte missa det här...


John Blund, vart är du? I need you...




Kristoffer och Elin
image7
 Det här är kärlek...




Kommentarer
Postat av: Stackars jack

ja dom små liven..

2007-11-20 @ 23:24:03
Postat av: Vicktoria

du, det var ämnat för dig...inlägget!

jag vill gå. kan/vill du?

2007-11-21 @ 07:57:07
URL: http://www.vick2ria.blogg.se
Postat av: Eriq

Sant?! Let´s go girl! =)

2007-11-21 @ 10:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0