Sockersug, Astrid and some english...

"...no wiseguy's gonna put me down..." -Hellacopters "No song unheard"
_____

Jag känner ett sug...
Jag känner ett otroligt sug...
Ge mig smågodis. Nu! Vet att min sista chans att stilla mitt behov försvinner om 30 minuter.
Men jag borde inte äta nå snarr nu. Klockan är way to much for that, men samtidigt.. Jag är ju ledig imorgon! Är jag inte värd att få fira det?! Kanske inte..

Nyss hemkommen från K-borg. Tränade med tjejerna idag! Lite annat spel än vad man är van med.. Men fortfarande mycket riv och slit som gäller för er som inte tror det! 

Läste om att Astrid Lindgren i tidningen. Hon skulle ha fyllt 100 år idag.
Träffade henne aldrig, men jag är helt övertygad om att va precis så där mysig, snäll och farmoraktig som hon verkade. Hon har betytt mycket för alla barn...
Min personliga favorit är Karlsson på taket. I just love that guy! Tror man uppskattar en kille som Karlsson mer nu när man är lite äldre.
Spydig som få, förbannat nöjd och sjukt j-vla skön! That´s my kind of Karlsson...

Imorgon är det torsdag och jag är som sagt ledig.
På schemat står det:
- Tvätta
- Leka med Joge. (läs: spela nhl´08)
- Träning vid 17
- Mat och "Movie Night" med Jimmy. Kvällens film osar Nostalgi lång väg..

Sounds like a great day to me!



Dagens youtube
Wyclef Jean knäcker de flesta-  http://www.youtube.com/watch?v=OzV2nWp3hpE



Tiden är ute.
Det finns inget hopp om smågodis den här kvällen...






Kommentarer
Postat av: jannemört

men jättegodis finns det alltid hopp för!

2007-11-15 @ 20:09:01
Postat av: Stackars jack

Jag kan ta på mig allt, du kan beskylla mig, jag är så bra på att förgöra dig.

2007-11-15 @ 23:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0