Sliten kropp, tre poäng och musik i mängder...

"All beginnings and endings, they're about you and me" -Robyn "Eclipse"
_____

Lördagkväll och här sitter man...
Shit va tråkigt... eller inte!

Ibland kan det vara väldigt skönt att bara låsa dörren, sätta på lite musik och bara göra ingenting helt själv. 
Känner mig väldig trött och sliten så just nu är soffan min bästa vän.

Match idag mot Råby.
Som vanligt mot skitlag så blir det en skitmatch.. Väldigt tråkigt att spela idag. Trist men sant!
Men vi tog med oss tre poäng hem och det va det enda som räknades idag! Mycket bra!
Ljumsken funkar sådär.. Hmm...
Borde nog ringa till nån som kan fixa det.

Hittade lite gammalt örongodis nyss: Loop Troops "The struggle continues".
Ett album som bara är sååå bra från första till sista minuten.

Det finns ett par såna som jag bara inte klara mig utan, t.ex:

- Robyn  "Robyn"
- John Legend "Get lifted"
- Lisa Miskovsky "Lady stardust"
- Peter LeMarc "Kärlek i tystnadens tid"
- Wille Crafoord "Samma typ av annorlunda saker"
- M.Sakarias "Trumfkort vol.1"
- Promoe "Long distance runner"
-
Paola "Stockcity girl"



Dagens finaste
Eclipse - Robyn. Kommentar: Överfödig...



Missat nått album?





Kommentarer
Postat av: JohnnyR

Ojoj, inte visste jag att du hade pissig musiksmak! :O

Unknown Pleasurs - Joy Division

till att börja med kanske ;)

2007-11-25 @ 23:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0