Slask, tunga vikter och Cavalli...

"...what´s gone wrong in your mind?" - Paola "Fine without you"
_____

Imorse så va det vitt på taken - och tomten är väl inte ens närheten av att vara vaken?!
Grått, regn och snö som blir till slask direkt.. Väder vet verkligen hur man drar ner humöret på folk!
 
Denna dag går väl knappast till världshistorien!
Förutom att Fröken Hansen goes twentytwo, Zlatan gör årets mål i Champions League och jag har fått en ny vän på facebook så har det väl inte hänt någonting av värde!

Segade på jobbet hela dagen så när jag kom hem så hade jag inget annat val än att ta mig träningskläderna och bege mig upp till gymmet. Cyklade till "Vänner" och sen va det bara i med lite musik i öronen och klämma på lite vikter. Tror ärligt talat inte att jag blev nå större, starka eller uthålligare men det va väldigt skönt att röra på sig och svettas lite.

Imorgon är det torsdag och jag är ledig! Ser framemot den sovmorgonen som jag ska unna mig. Inget planerat på hela dagen fram till träningen så det är verkligen skönt!
Borde väl försöka tvätta en maskin med veckans träningsgrejer.
Ser i min kalender nu att det står: CAVALLI PÅ HM!! Kanske borde se va det är för skoj... Vem vet, det kanske går att hitta lite godis på HM till och med!



Dagens film:
Repmånad - En Janne "Loffe" Carlsson i högform går inte av för hackor!!



Kanske skulle ringa till Alex och Juan för att se om det kan bli nå bus ikväll!
Det är ju ändå lill-lördag...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0