Segerbankett, telefonsamtal till LA och tråkig bandy...

"...mama I'm a millionaire - but I feel like the only one..."  - Kelis (feat Andre3000) "Millionaire"
_____

Söndagkväll och jag ser slutet på en ganska händelserik och rolig helg...
Men vi kan ta det från början!

I fredags så kom Qno hit och spöade skiten ur mig på NHL08. Inte så roligt men det va iallafall trevligt med sällskapet! När "knådarn" drog hem så va det bara marschpannkaka i säng, för match med tidig samling stod på lördagsschemat.
VIB-U visade sig ha fått ihop ett bra gäng till dagens match. Vi bjöd upp med bra spel och gick snart ifrån med 6-1. Efter en del slarv men bra krig på slutet så rodde vi hem de tre poängen vi kom för att hämta även om slutresultatet blev onödigt jämt, 7-5. 
Segerbanketten visade sig falla på min lott att anordna. Så vi samlade ihop ett glatt gäng som inte va blyga att spotta i glasen.
Ett gäng Capt. Morgancola, lite chips och ett par Jerry Williamslåtar (Tackar Sura IBF för det) senare bar det iväg till BMB för att trängas lite med 1500 andra besökare. Drygt!
Men vi hade skoj tillsammans och natten avslutades på bästa sätt: Kebab hemma hos mig.
Med lite skitsnack och ett par garv sammanfattade vi kvällen rätt bra.  Men strax innan sista gästen, den allsmäktigt coooch brad, skulle lämna mig för sovstund så kom vi på att vi skulle ringa till Los Angeles.
Uffe
 svarade, glad ihågen och väl medveten om att vi säkerligen va fulla som kastruller. Brad la in en beställning på ett röda plastmuggar a´la Collegemovies. Våran trendiga vän over there lovade att göra sitt bästa för att fixa detta!
Klockan tickade nog över fyra innan jag knoppade in.

Söndagmorgonen inleddes med 1 ½ liter iskall Ramlösa Kaktus, men efter det fanns inga andra alternativ än att börja städa.
En sopsäck senare så va hemmet snart som nytt igen!
Joge och Sara kom förbi och vi käkade en McDonaldsbuffé och tittade på "Zingo". Det måste vara en av de roligaste svenska filmerna - ever!
Jag och Joge tog en promenad bort till Rocklunda för att kika lite på nya hallen och matchen VSK-Hammarby. Hallen är riktigt stor och maffig! Häftigt! Men resten.. suck!
Det stod snart 4-0 och matchen kändes död.
Bandy är verkligen inte någon höjdare! Om nån misstycker, snälla, förklara för mig vad tjusningen är!

Avslutat kvällen och helgen med lite blogg och filmen Rattatouille...



Dagens roligaste:
"Bostongurka?! Det smakar ju skit! Men tycker man om skit så..."  - Jocke i "Zingo"


ZZZZzzzzzzz....







Kommentarer
Postat av: M

Bandy är en K märkt sport... Svettbandy är en sport för dom som inte kan åka skridskor och inte vill träna...

2007-11-12 @ 21:49:26
Postat av: nickepicke

jag gjorde 3 mål, du gjorde bara 1...haha! =)

2007-11-13 @ 18:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0