Ny blogg, hip hop och "Gyvie"...

"Mamma sa att alla älskar en bara man är sig själv"  -Organism 12 "På din grinn"
_____

Får väl börja med att erkänna att jag inte är någon jättebloggare! Så även om jag gjorde ett tappert försök på
myspace tidigare i mitt händelsefattiga liv, så känns det lite ovant det här!

Lördagkväll.. Fest eller soffa?! Beslutet togs precis: Soffa! Det har väl vuxit fram ju mer av dagen som gått. Känns helt rätt just nu!
Ska strax kila ner till ICA och handla lite proviant för att göra kvällen fulländad! Ramlösa, popcorn och en.. nej, TVÅ, negerbollar!! Det är ju lördag idag.. =)

MK live on stage - tonight! Får se om jag glider ner och kikar på dom. Tydligen nått dans jam i växhuset. Vore ju kul för dom om det va lite folk där.
Ser fram emot nya skivan, tror mycket på mina grabbar den här gången! Big up boys!

"A view to a kill" (..eller som svenne banan skulle säga: Levande Måltavla..)  på tv nu! James Bond är ju riktigt häftigt! I just love it!!  Han är ju precis som MacGyver - fast välklädd och välklippt!! Och britt...

Hmm.. Är nog därför han har sjukt mycket mer tjejer än Gyvie..  


Dagens fundering:
- Vart kan jag köpa Vichy Nouveau: Mango/Papaya?


Kanske kommer en uppdatering senare under kvällen!
Nu blir det ICA...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0