Nr 16, överpriser och jobbväntan...

"Some words are best unspoken..." -Robyn "Eclipse"
_____

Pust och stön.. Idag har jag varit jättedukigt!
Det va storstädning på schemat och återbrukets depåer fylldes till bredden! Även myrorna fick sig en rejäl ranson av Erkanperkans gamla discoskjortor och mysbrallor.
Bör väl rikta ett stort tack till min käre far som ställde upp som bärhjälp och chaufför!
Ett varv inne på ICA Maxi och en förmögenhet senare avslutades dagens "Father and Son"-moment. Tack!

Med nystädat förråd och en något lättare garderob så kunde jag sedan avnjuta dagens nr 16 på Spicy med rent samvete.

Tog efter maten sällskap med en nöjd och urstark Jon till K-borg för helgens andra Rönnbymatch. En fartfylld match med mycket chanser och hårt spel! Trots få mål (1-1) va den mycket sevärd! Skoj!
Lite smolk i bägaren gav dock kioskens överpris på korv och brist på negerbollar.

Snart dax för sängen. Snart dax för måndagmorgon. Snart dax för jobb.
Hmm... Söndagar känns alltid som en enda lång vänta på att det ska bli måndagmorgon. Är det bara jag som känner så? Varför är det så?

Ny vecka runt hörnet som sagt. Så vad händer?! Mycket jobb, en del träning och en ledig torsdag.. Mer än så vet jag inte just nu. Tur att man har köpt en kalender som kan hålla reda på allt åt mig! Vuxenpoäng på det?!

Va det inte nån som fyllde år oxå!?


Dagens banderoll:

"Om Jeppe får ligga - så vinner Rönnby"  Globen - April 2007


Nu börjar andra halvlek av Juventus-Inter...







Kommentarer
Postat av: Heikki

Det är väl tur att du har en så snäll och hjälpsam pappa.

2007-11-05 @ 13:02:21
Postat av: Eriq

Det är jag mycket tacksam för! =)

2007-11-05 @ 14:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0