Lediga dagar, hjältar och en inbjudan...

"...I can feel his approach - like the fire in my blood..." - Bonny Tyler "Holding out for a hero"
_____

Klockan har precis passerat datumgränsen och söndagen har tagit slut.
Ännu engång så sitter jag här alldeles försent och borde nog ha krypit ner förlänge sen.

Ännu en slö och slapp dag till ända.
Det är så underbart med dagar utan "måsten".
Dagar där man bara kan ta allt som det kommer.
Känner mig så uppbokad hela veckorna, så det  kan väl vara ett svar på varför mina helger är så slöa, oplanerade och lediga.

Slog följde med min vapendragare Jimmy för en tur på stan, festade till med en cheeseburgare,  titta på Nikkes match och sen vidare hem för home-duty!
Lite diska, lite matlagning och lite städning.
Lite - va ordet...

Mitt liv har blivit så mycket roligare idag... Jag har gjort en underbar upptäckt!
Det stavas Yippee Ki-yay Motherfucker!

Dom kallar sig för Musse och Jarmo.
Två vuxna pojkar som gör allt det där som vi andra s.k. män bara drömmer om.
Sett detta program förut men det va inte förrens idag jag såg dess storhet.

Ett måste
för varje liten och stor grabb där ute som fortfarande drömmer om att får vara lite hjälte nån gång här i livet...
Jag är garanterat bänkad i soffan nästa söndag kl 20:00
Vill du göra mig sällskap så är du välkommen! 
Jag bjuder på julmust och popcorn...

Men OSA gärna!



Dagens mysterium:
Påskmust / Julmust -  Är det samma sak?!



Tack och godnatt...




image9
Hjältarna i mitt liv - Jarmo och Musse






Kommentarer
Postat av: Stackars jack

Jarmo is the shizZlLE!

http://www.youtube.com/watch?v=irsTzkZ4qR0

2007-11-26 @ 09:09:07
Postat av: lisajao

får man komma även fast man inte är en grabb..?

2007-11-26 @ 16:00:01
Postat av: Teresa

Följer nu andra säsongen med Jarmo och Musse och jag fullkomligt älskar dem. Jarmo är solklart kung!!!

Popcorn och julmust, funkar det? HAr du provat chokladtäckta popcorn, finns att köpa, såga dem inte förän du provat, lovely.

2007-11-26 @ 17:57:52
URL: http://teresafagersta.blogg.se
Postat av: V

Hej E,

jag letar fortfarande... Ok om jag messar dig imorg. fm?!

/V

2007-11-27 @ 21:21:21
URL: http://www.vick2ria.blogg.se
Postat av: Jimmy

*räcker upp en hand*

2007-11-27 @ 22:58:05
URL: http://www.ahfeldt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0