Innebandy, "Våra bästa år" och skådespelardrömmar...

"Like sand through the hourglass, so are the days of our lives" -Våra bästa år. Theme
_____

Precis hemkommen från VIB-Warberg.
Har tidigare kallat det för veckans höjdpunkt. Det fick man ju ät upp vill jag lova! Trodde inte två så bra lag kunde spela så tråkig innebandy! Usch!

Sovmorgon imorse som planerat! Mycket skönt! Sen Lunch med bl.a. Bagge Madde och William. Kul o träffa dom igen, det händer ju inte allt för ofta nuförtiden.
Gamea lite nhl med Joge innan vi gick ner på stan. Kika klockor, innan vi klämde på lite hockeyklubbor! Tror det är ett sätt för oss att känna oss som coola hockeyspelare eller nå!

Träning med halvdant resultat och sen vidare till innebandyn. Men den har vi ju pratat klart om...

Seinfeld på tv nu! Ibland funderar jag på om jag verkligen skulle kunna leva utan Seinfeld... Tveksamt!

Annars så börjar det bli slut på torsdagstid och det är snart fredag. Då är det jobba jobba jobba som gäller men sen hoppas jag att jag är så duktigt att jag tar mig upp till gymmet en sväng. Vore skoj, och bra, att få lite rutin på det igen..
____

Slöa lite i soffan idag och zappa runt lite på tvn...
Det slog mig ganska snart att det finns väldigt många "onödiga" serier som går hela förmiddagarna.
Men Seriernas serie måste väl vara "Days of our lives" - "Våra bästa år"
Fundera lite kring denna evighetsserie och passade på att fråga en av mina bästa vänner, Wikipedia, om vad han visste om den! Det jag fick reda på va ganska fascinerande...
Tydligen har den pågått, så gott som dagligen, sedan 1965!! Över 10700 avsnitt har spelats in och sänds.
Frågan är ju hur man lyckas hålla en serie vid liv sååå länge... Men den här serien har allt!
Mord, kärlek, spöken, utdragna drömmar, otrohet, dåliga dialoger, demoner, hunkar, snygga brudar men fram förallt bad guys!

Min dröm skulle vara att få spela en riktigt bad guy i en serie som denna.
Tänk va häftigt att alltid få göra entre till "spännande" musik. Att få allt man gör akompanjerat med häftig musik bygger ju upp en riktigt tuff imagé och min karaktär skulle vara den ondaste och lömskaste av de alla!! 

Nu är det väl bara att ringa NBC och erbjuda mina tjänster då...  


Dagens bad guy:
Stefano DiMera - aka The Phoenix  Man blir inte så mycket lömskare än så här.



Ottawa-Washington inatt.
Vilken match! Vill verkligen se den men man har ju ett jobb att sköta..



image4 Stefano DiMera





Kommentarer
Postat av: Teresa

Så himla "onödig" kan ju inte serien vara, du har uppenbarligen sett den, även jag. Visste du att Mrs Horton är den enda som varit med ända sedan serien startade?

2007-11-09 @ 16:24:05
URL: http://teresafagersta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0