I väntans tider, renovering och fragglar...

"..jag är stolt att det är ditt blod som cirkulerar i min kropp.." -M.Sakarias "Prelude"
_____

Tjiii lek med V idag..
Synd, såg fram emot det...
Men den som väntar på nå gott väntar aldrig förlänge och till helgen ska vi nog kunna ta igen för förlorad tid!
Vi har ju även en helkväll i Stockholm som väntar på oss inom en snar framtid!
Det, om något, ser jag framemot..

Va ut till K-Rauta med farsan efter jobbet. Kollade på golv till köket. Svart, va tror ni om det?
Tror det blir bra!
Har precis skrivit  in Renovering av Kök i min kalender under dagarna 11-13:e december.
Shit va roligt det ska bli!
Om jag kommer ihåg så ska jag styra upp lite "före och efter"-bilder här på bloggen!

Just nu sitter jag här och funderar på vad jag ska laga för mat.
Oavsett vad jag kommer framtill så lär jag ta mig ner till ICA för att uppgradera kylen lite.
I´ll be back...

20:25
Jag gråter.
Det va länge sen nu.
Men nu gråter jag igen...

Jävla lök!

21:05
Oohhh.. Nu är jag proppmätt.
Har en tendens att äta förmycket. Måste snart inse mina begränsningar när det gäller ätandet.
__

Zappade häromkvällen runt och kom snart förbi svt och ett såg ett program som fick mig att fundera på va fan mina surt förvärvade pengar som jag betalar till radiotjänst egentligen går till.
Min första förvirring förbyttes snart i ett rejält skratt.
Och som jag skrattade!
Serien heter tydligen Grotesco.
Du må kalla min humor sjuk - men det va fan roligt...

Det första jag såg från "Grotesco" va det här.... http://www.youtube.com/watch?v=Y05loouqsAY



Dagens barndomsminne:
Fragglarna - Jag äääälskade Fragglarna när jag liten... Snälla kom tillbaka!



Skrattar fortfarande så jag får ont i magen..



image10
Barndomshjältarna!
Gobo, Mokey, Boober, Red och Wembley






Kommentarer
Postat av: V

Jag var ihop med en snubbe som nästan hette Fraggel. Nu gillar jag Fragglarna sådär ;)

Skulle baka, glömde äta och nu är jag för trött för att äta och för hungrig för att kunna sova!!!

Prom imorgon?

Natt natt!

2007-11-29 @ 00:19:48
URL: http://www.vick2ria.blogg.se
Postat av: Heikki

Svart blir grymt bra!

2007-11-29 @ 00:25:02
Postat av: Stackars jack

Du är ju lite mysig som en fraggel...

2007-11-29 @ 10:00:32
Postat av: Linda

Fragglarna har precis gått i en ny omgång på barnkanalen på helgmornar! ;-) Missade du det får du en ny chans här;

http://tv4.se/noje/film/498666.html

2007-11-29 @ 10:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0