Gud, SNL och naturgodis...

"Say that you'll stay a little - don´t say bye-bye tonight" - John Legend "Save room"
_____

Om någon skulle fråga om jag va troende så skulle jag säga, vänligt men bestämt: Nej!
Men nu vankas det andra bullar...

Jag tror det finns en gud - då en högst oväntat uppenbarelse framträdde för mig tidigare ikväll.
Helt oväntat så visade det sig att Saturday Night Live, a.k.a. SNL, har börjat sändas på Kanal 5!
Det är nog det bästa som hänt mig sedan Hammarbys första halvlek mot IFK Göteborg på söderstadion tidigare i somras!
SOM jag har saknat SNL sedan dess byte av kanal tidigare i år...

I vänta på detta spektakel så är det Lemarc och Naturgodis som gäller. Två väldigt bra saker som tillsammans blir än bättre...
Senaste Lemarc skivan är så otroligt bra! Full pott rakt av, oavsett om det är getingar, plus eller hallon på ett litet halmstrå!

Snart SNL, sen NHL hockey!  Ett enda problemet finns i mitt lilla liv just nu - när ska jag hinna lira lite x-box!? =)


Dagens mode:
George Costanza - Soupmode "...sssch, I got to focus - shifting into soupmode now..." 


Nu kör vi... "Live from New York - It´s saturday niiiiight..."





Kommentarer
Postat av: Dj

Första klaga på musiken, sen citera den....hmmm

2007-11-04 @ 20:45:47
Postat av: Eriq

Har fått en låt på hjärnan, går typ "..put your hands up in the air.." Känner du igen den?!

2007-11-04 @ 22:03:47
Postat av: Dj

What the people wants, the people gets...

Borde du veta som säljer Lindeberg-mjukisbrallor åt fjortonåringar för 1500:-

2007-11-04 @ 23:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0