Gröna gubbar, xbox-frukost och kärlek...

"...hon sa: Vi kör hela natten, för jag vill se var alla vägar tar slut..." -Peter Lemarc "Little Willie John"
_____

Så där, slut på veckans Movie Night...
Den kan sammanfattas med ett par rader:
- 13c på Spicy
- Gevan gästade!
- Smågodis i mängder!!
- Nostalgifilm: Gröna gubbar från Y.R.!!!

Ingen annan som kände igen den filmen. Är jag den enda som sett den tidigare?!
Kan ju omöjligt vara så...

Har varit ledig idag. Mycket skön och soft dag... Frukost och x-box med Qno och Joge. Lunch på Kolgrillen och sen vidare till träningen. Drog några snabba och hårda i krysset innan det va dax att kila hem...

Gick där i mörkret på väg hemåt och då slog det mig...
Det är oundvikligt nu.
Hur mycket jag än får utav det så vill jag bara ha mer.
Så fort jag inte har det vid mig, så saknar jag det direkt.
Det kan få mig att drömma mig bort för en stund med ett leende på läpparna
Det kan bara tyda på en sak... Kärlek.

Jag är kär...

* John Legends "Save Room" - tonsatt kärlek. 
* Ett fullsatt Söderstadion en sommardag  - grönvit kärlek.
* Peter Lemarc; Live på Nalen - än mer tonsatt kärlek.
* Lisa Miskovsky - kvinnlig kärlek.
* NHL - hård och fartylld kärlek.
* Kristoffer och Elin - barnslig kärlek.
* New York City - oupptäckt kärlek. 
* Mamma - evig kärlek.

Det finns så mycket så får mig att känna så här:
Ju mer jag får - ju mer vill jag ha... Tror jag kan fortsätta ett bra tag till men låter bli...




Dagens snälla-kom-tillbaka-allt-är-förlåtet:
Mysbrallor -  Fullt acceptabelt basplagg på sent 80-talet.


Nu är det hockey! NHL is the shit...




image6
Me and my mami...

Kommentarer
Postat av: Jimmy

"Erik, erik, du du du du!"

Gröna gubbar från Y.R. Ja.. vad ska man säga! Får väl tacka dig för att man nu sett denna skapelse! Höjdpunkten måste ju varit när Bert him self jagar en pansarvagn med en kratta i högsta hugg =)

Din tolkning av kärlek är så 2007, =) gillar den!
och den bilden är ju helt underbar!

2007-11-16 @ 09:06:00
URL: http://www.ahfeldt.com
Postat av: Stackars jack

Mjo Rangers seger inatt visar väl att nu är det stekta ägget fläsk! nu blir det stanleys buckla till new york i vår!

Sen ska vi väl också konstatera att Lundqvist inte ska vilas mer än 1-2 dag åt gången då blir han rostig direkt!

söt mamma.

2007-11-16 @ 12:20:33
Postat av: Eriq

Njaa.. Rangers tar det inte! Vad händer om Lunkan går sönder? De gamla-gardet orkar inte hela året ut.. Knappt 20 matcher lirade än så länge bara! Tror på Anaheim igen eller så är det kanadas tur i år; Ottawa kan mycket väl gå hela vägen detta år!

Förövrigt: Min mamma är inte söt. Hon är vacker..

2007-11-17 @ 01:06:57
Postat av: Vicktoria

Japp, jag tror det ta mig fan; Eriq stavas k-ä-r-l-e-k !

2007-11-19 @ 00:09:47
URL: http://www.vick2ria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0