Gnäll, idioti och glädje...

"Det är nånting i hennes blick som alltid - lämnar dig stum..." - Lemarc "Ända till September"
_____

Jaha.. då va vi klara för EM.
Men det va väl knappast efter någon klang och jubel-föreställning som vi kunde dra på oss våra finaste lederhosen och börja joddla!
Men skitsamma nu..
Vi är äntligen i EM, så jag ska inte sitta här gnälla eller leta fel på våran darriga och stabbiga backlinje eller oförmågan att göra fler mål mot dåligt motstånd.

Men snäll, sluta prata om att vi ska ta guld! Nån måtta får det f-n vara på Bosse Pettersson.
Expertkommentator..  Hmpf!  Idioti..

Ska inte jinxa det här än, men just nu är jag så glad...
Kontaktannonsen gav svar! Det bästa möjliga troligen..
Men..
Det finns fortfarande saker som kan sätta käppar i hjulen för mitt så efterlängtade konsertbesök. Biljetter finns det att få tag i, än så länge.
Dyra måhända, men det är det värt!
Ska bara pusslas lite - så ska du se att jag snart bara går väntar på att kalendern ska visa 9 december!

Ser verkligen framemot det...



Dagens citat:
"Looking at cleavage is like looking at the sun. You don't stare at it. It's too risky. You get a sense of it and then you look away." - Jerry Seinfeld



Nu är klockan så där mycket igen.
Jag sover verkligen alldeles för lite....






Kommentarer
Postat av: Jimmy

im with you!! fattar inte ens varför dom diskuterar guld, bara inse att vi inte har vad som krävs! men iofs har ju under skett förut!!

kompis! *håller tummarna* att biljetterna blir dina, och att dom inte kostar skjortan ;)

Men du, att du väljer att äta middag på Frank med jobbet framför mina köks kunskaper ikväll :D
men hej! ! jag är inte bitter!

2007-11-22 @ 10:43:05
URL: http://www.ahfeldt.com
Postat av: janmört

TÅBBE ER KLARR!

2007-11-22 @ 11:55:22
Postat av: Eriq

Jimmy: Måste säga att du är väldigt duktig i köket, men grabbarna på Frank kunde sina grejer dom med.. OJ OJ OJ! Kul med makaroner och köttbullar i matdosan imorgon.. hmm..

2007-11-23 @ 01:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0