En legend, lite själavård och ett i-landsproblem...

"I will stay with you as each morning brings sunrise" -John Legend "Stay with you"
_____

Dansar runt här för mig själv till John Legends ljuva stämma...
Har du inte hans album "Get lifted" så.. sååå... ladda hem, köp, sno, låna.. what ever!?
Just get it - and get it fast!

Precis badat trots att klockan snart slagit midnatt.
Väntar ut John Blund en stund till för att tvätten som värmer sig i torkskåpet ska hinna bli torr.
För i morgonbitti så är det sovmorgon!

Ledig från jobbet och match imorgon. Får hoppas på mer mål och less blue eyes imorgon!

Därav den lugna hemmakvällen idag..
Lagat mat, hängt på facebook, bränt skivor till mor o far, tvättat kläder, tittat på NHL och nyss badat... allt detta ackompanjerat till John Legend.
Slappat? Njaa....
Själavård kanske man lite fint kan kalla det?

Undra om jag inte skulle ta och boka in mig för lite massage nån dag....



Dagens i-landsproblem:
 Skal - Börjar blir drygt att skala alla j-vla pistagenötter nu... 


Dax att hämta tvätten!

Snipp snapp snut - så va dagens blogg slut....




Kommentarer
Postat av: Vicktoria

hej fin! älska john legend! jag slår en signal imorgon! kram v

2007-11-24 @ 22:02:12
URL: http://www.vick2ria.blogg.se
Postat av: Joa

Hej! Halkade hit efter att ha besökt V:s sida...
Kommer kika mer. Hoppas det går bra. // J

2007-11-24 @ 23:04:25
URL: http://[email protected]
Postat av: Vicktoria

Fan, förlåt...hann inte ringa och nu hittar jag inget nummer...

Hur går det? Hur har du det? Kram!

2007-11-26 @ 16:24:24
URL: http://www.vick2ria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0