ADHD, ungkarlsgöra och "miss of the year"...

"...you've got a whole lot of nothing in that pretty little head..."  -Lisa Miskovsky "Sing to me"
_____

Jaha... Det här va ju inte kul, men...
Man har högst troligt har man fått en släng av Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder.

Iallafall om man ska tro Expressen! (Dom har väl aldrig ljugit?! )
Löpet idag: SÖTSUG KAN VARA VUXENADHD!

Och med mitt godisbegär det senaste dagarna så är det väl jag ett självklart fall för detta nya rön!
Borde nog ha köpt tidningen så jag kunde ha gjort det där testet som dom skrev om. Då hade jag ju inte suttit här ovetande och orolig...

Kikade på Flyers - Rangers inatt. Riktigt bra och hård match!
Tyvärr så kom John Blund strax innan halva tredje perioden hade gått. Kanske va lika bra det med tanke på att jag ändå hade ett jobb att sköta idag.
Stämplade in vid tolv, gjorde mina sex timmar kneg och sen hem till en stökig lya. Städa lite och sen vidare till Joge för ett par snabba matcher. Sen kom hans fru hem och då fick ungkarlarna Erik och Eriq vacker glida tillbaka till Karlsgatan för att avsluta kvällen med ett par matcher och lite Sylvester Stallone-film.
Inte illa det!

Tanken va att jag skulle ha tagit en walk down memory lane idag och åkt till Surahallen för lite hockey. Flera flera år sedan jag va där nu, men ett derby mot Arboga lockade väldigt. Tyvärr så kunde inte mitt planerade sällskap så det blev ej av. Kul att brukets stolthet kunde vinna det som verkade ha varit en rejäl drabbning!

Om 8 timmar ska jag stämpla in.
Borde verkligen sova nu.....


Dagens rikspucko:
JAG - Magnus Betnér är i stan och jag har inte en aning om det! Hur missar man det?!


Vilken jävla sopa jag är!!
Kanske är p.g.a. all ADHD jag har fått?!





Kommentarer
Postat av: Stackars jack

Nu sitter jag här och dricker mitt morgonkaffe och läser eriq´s blogg, zelda skriker pap-pa pap-pa pap-pa och viftar med ett gosedjur som hon tycker jag ska ha... jag sjunger "u remind me" för henne men hon fattar inte så mycket, det får bli lundell nästa gång.

2007-11-17 @ 08:39:39
Postat av: Joe

Jag har alltid vetat att du har ADHD. du kunde ju bara ha frågat så slipper du sitta där nu och vara alldeles chockad. för övrigt hade det varit sjukt kul att kika på hockey i surahallen. hahaha... skulle du dit med Bagge eller?

ha de

2007-11-17 @ 14:40:56
Postat av: Eriq

Stackars Jack>> Kul att man har utraderat VLT på frukostbordet hos en familj iallafall! Vad barn tycker om Usher har jag svårt att svara på, men tog med lite Lundell på dagens inlägg! Enjoy!

Joe>> Tog du det på mitt sockerbegär eller har det visat sig på något annat sätt oxå!? Nej, ingen Bagge faktiskt. En annan gammal legend som troligen har sin tröja i taket i Suuurahallen: TIM!! Hoppas det blir av snart..

2007-11-18 @ 22:59:47
Postat av: Vicktoria

Jag vet hur adhd stavas; min sambo. Frågor på det ;)

2007-11-19 @ 00:07:49
URL: http://www.vick2ria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0