Trevlig torsdag, tomtenatta och Grattis Världen...

"..Oh my little bird what have you done?  Fell in love with Mr. Setting Sun.."
- Lisa Miskovsky "Little Bird"
_____

Klockan har förlängesen tickat över till torsdag.
Tror och hoppas på en bra dag..

- Sovmorgon till 12
- Loop Troop på Pluto
- Uffe kommer hem från L.A.

Det enda negativa som jag ser framför mig är väl spektaklet "Tomtenatta"  som utspelar sig imorgon. Och naturligtvis så drog jag lotten att få jobba hela kvällen fram till 21.
Så Du är välkommen in för att hålla mig lite sällskap...

Sitter här och funderar på varför jag aldrig kan lära mig att lägga mig i tid.  
Springer runt och plockar lite, pratar med folk på msn, tittar på repriserna av Fredrik och Filips otroligt roliga "Grattis världen" och lyssnar på mängder med musik...

Och varje morgon tänker jag: Varför la jag mig inte i tid igår för?!



Dagens bajen
Rami Shaaban - Han vill komma, så va f-n väntar vi på?!



Nu ska jag skratta mig till sömns till Köpings egen Hans Fahlén...

Kommentarer
Postat av: Jocke G

Du har sovmorgon till 12.00, men du ändå gnäller du om att du inte lägger dig i tid?
Ett ord till från dig Eriq om att du inte får sova tillräckligt, ett ord, så åker du på en välriktad hoppspark!

2007-12-20 @ 07:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0